Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین گلچین روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سبز البرز  اظهارکرد: با توجه ویژه کشاورزان این منطقه به کشت دانه روغنی کلزا و زیرکشت رفتن ۴۱۱۷ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان، تاکنون ۸۱۸۹ تن کلزا برداشت شده است.
وی با بیان اینکه حدود ۹۵ درصد محصول کلزای شهرستان برداشت شده است، گفت: پنج درصد باقیمانده این محصول تا دو روز آینده درو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گلچین خاطرنشان کرد: تمام کشاورزانی که محصول خود را تا پایان اردیبهشت ماه تحویل مراکز خرید داده اند بهای محصول خود را دریافت کرده اند و تلاش می شود، مطالبات دیگر کشاورزان نیز به سرعت پرداخت شود.
وی سطح کشت گندم در شهرستان رامیان نیز را ۱۲۵۰۰ هکتار اعلام کرد و گفت: از دهم خرداد با آغاز برداشت این محصول خرید آن نیز در ۷ مرکز فعال این شهرستان شامل تعونی های روستایی رامیان،قره قاچ ، خان ببین فندرسک ، سیلوهای بابایی سعد آباد ، اشرفی شهرک صنعتی رامیان و خاندوزی خان ببین آغاز شده است.
مدیرجهاد کشاورزی رامیان تصریح کرد: تاکنون ۴۶۲۰۰ تن محصول گندم تحویل این مراکز شده است و لیست آن نیز بر ترتیب اولویت تحویل، به بانک ها ارسال و مطالبات آنان بر همین اساس پرداخت می شود.
شهرستان رامیان با ۲۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی در شرق استان گلستان قرار دارد.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق