Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@10:05:52 GMT

وقتی دو ترانه سرای ممنوع الکار در جبهه مقابل هم قرار میگیرند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۲۶۱۸

وقتی دو ترانه سرای ممنوع الکار در جبهه مقابل هم قرار میگیرند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش پارس نیوز، 

یغما گلرویی و مونا برزویی از جمله هنرمندان ترانه سرایی هستند که, طعم ممنوع الفعالیتی را به مدتی طولانی چشیده اند. از جمله دلایل ممنوع الکاری هر یک از آن ها, داشتن شخصیت مستقل از مناسبات حکومتی و سیاسی در سرودن ترانه می باشد. هر کدام از آنها سابقه سرودن ترانه برای خوانندگان ایرانی ساکن لس آنجلس را داشته اند و به همین خاطر توبیخ شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی مضمون ترانه های هیچکدام از این دو هنرمند تاکنون, به سوی حکومتی شدن و یا مصلحتی شدن, سوق پیدا نکرده است؛ و از جهتی دیگر اظهار نظرهای سیاسی _ اجتماعی و بعضا فرهنگی "مونا برزویی و یغما گلرویی", چندان به مذاق افرادی که این روزها با نام ارزشی شناخته می شوند, خوش نیامده است.

اما از جایی به بعد گویا مرام این دو حداقل در ظاهر جدا از هم گشته است. یغما گلرویی , چندی پیش به همراه پرویز پرستویی قطعاتی موسیقایی برای سازمان ارزشی اوج تولید کرد. در ادامه می توانید ویدیوی دکلمه پرویز پرستویی بر روی اشعار یغما گلرویی و موسیقی کارن همایونفر را مشاهده نمایید:

 

 مونا برزویی پس از انتشار این ویدیو در فضای مجازی , در صفحه شخصی اش, پستی را بدون اشاره به نام شخصی خاص , منتشر نمود. او نوشت:

یه جوری همه ترانه سراها دارن با اوج همکاری میکنن که گمونم پیشنهادی بهشون میده که نتونن رد کنن! من نه تیتراژ میخوام نه رفع ممنوعیت ... خدایا خودت منو حفظ کن که هیچ وقت توی لیست شون نباشم.

 

توئیتر مونا برزویی

مونا برزویی که دو سال پیش, در برنامه آزاده نامداری با عنوان آبان حضور یافته بود, اظهار داشته بود که : حاضر نیستم برای رفع ممنوعیتم اشعار مذهبی بسرایم و یا پوششم را تغییر دهم. لزومی نمیبینم که بر صورتم ماسک بزنم...

حال یغما گلرویی, که حتی تا همین اواخر رو در روی بسیاری از روزنامه های تندرو و ارزشی مانده , و حتی چندی پیش نامه ای تند خطاب به روزنامه کیهان در دفاع از پرویز پرستویی نوشته بود, همکاری اش با سازمانی ارزشی اوج واکنش های مختلفی را در پی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرویز پرستویی پرویز پرستویی موسیقی فضای مجازی ماسک روزنامه کیهان پرویز پرستویی توئیتر روزنامه کیهان فضای مجازی ماسک پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز پرستویی و هدیه تهرانی به نمایش‌خانگی آمدند/ اکران آنلاین فیلم «بی‌همه چیز»

اکران آنلاین فیلم تحسین‌شده «بی‌همه چیز» امشب در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.

فیلم سینمایی «بی‌همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از ساعت ۱۹:۰۰ امشب (سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه) در فیلیمو به اکران آنلاین می‌رسد.

در خلاصه داستان «بی‌همه چیز» که برداشتی آزاد از نمایشنامه «ملاقات بانوی سالخورده» است، آمده: «امیر معتمد مردم یک روستا است و بخش مهمی از امور روستا بر عهده اوست. زن ثروتمندی از اهالی آنجا پس از سال‌ها به زادگاهش باز می‌گردد و به خاطر کینه‌ای که از امیر به دل دارد به مردم وعده می‌دهد اگر او را بکشند، پول زیادی نصیبشان خواهد شد. طولی نمی‌کشد که رفتار مردم با امیر عوض می‌شود و… .»

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، بابک کریمی، پدرام شریفی، لاله مرزبان، مهتاب نصیرپور، فرید سجادی حسینی و مهدی صباغی از بازیگرانی‌اند که در این درام خانوادگی به هنرمندی پرداخته‌اند.

این فیلم در سی‌ونهمین دوره جشنواره فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه اقتباسی، تدوین، موسیقی و جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز اکران آنلاین فیلم جدید شهاب حسینی اکران آنلاین «ویلای ساحلی» عیاری و ۲ فیلم دیگر رکورد شکنی فیلم فسیل در اکران آنلاین

دیگر خبرها

  • پرویز پرستویی و هدیه تهرانی به نمایش‌خانگی آمدند/ اکران آنلاین فیلم «بی‌همه چیز»
  • پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در نمایش‌خانگی
  • رهامی: جبهه پایداری تفکرات «انجمن حجتیه» را دنبال می کند /رئیسی در مقابل جریان هیاهوسالار و افراطی، وا داده و مقهور شده است
  • ملوان 1-2 خاتون بم؛ فرصت‌سوزی ملوانان برای صدرنشینی در حساس‌ترین دیدار هفته فوتبال ایران!
  • عنایتی: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • عکس| استفاده از ترانه فرهاد مهراد خواننده ممنوع‌الکار برای ماه رمضان
  • علت شادی گل جنجالی مارادونا مقابل یونان چه بود؟
  • آمادگی شهرداری کازرون برای استقبال از مسافران نوروزی
  • مبادله بیش از ۸ میلیون فقره چک در دی ماه
  • بنر جدید؛ استفاده از شعر ترانه‌سرای لس‌آنجلسی برای ماه رمضان | تصویر