Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد، در جریان دیدار دونالد ترامپ و کیم جونگ اون موضوع تعداد نیروهای آمریکایی مستقر در کره‌جنوبی مورد مذاکره قرار نخواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگاران در پنتاگون تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که بحث تعداد نیروهای آمریکایی مستقر در کره‌جنوبی در دستور کار دیدار دونالد ترامپ و کیم جونگ اون باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گفت‌وگو درباره کاهش تعداد نیروهای آمریکایی در کره‌جنوبی مسأله‌ای است که به سئول و واشنگتن مربوط می‌شود و به کشور دیگری به طور ابتدا به ساکن ارتباطی ندارد.

وزیر دفاع آمریکا خاطرنشان کرد: برای صحبت در این باره هنوز زود است زیرا ما منتظر نتیجه مذاکرات در سنگاپور هستیم.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، ماتیس اظهار کرد: واشنگتن هیچ اطلاعاتی در این زمینه دریافت نکرده که نشان دهد ارتش کره‌شمالی وضعیت آماده‌باش خود را در آستانه نشست سنگاپور بالا برده باشد.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر حدود ۲۸ هزار نیروی نظامی آمریکایی در کره‌جنوبی مستقر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جیمز ماتیس دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند