Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج انتخاب رشته دوره دکتری در این دانشگاه در هفته جاری خبر داد.

دکتر امیررضا شاهانی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: امسال مصاحبه‌های دکتری در 10 منطقه آمایشی انجام شود، مثلا برای استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی مصاحبه در تبریز به عنوان مرکز منطقه آمایشی، در استانهای گیلان، مازندران و گرگان مصاحبه در ساری و به همین ترتیب در بقیه مناطق (مشهد، قزوین، اصفهان، شیراز، کرمان، اهواز و کرمانشاه) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساتید هم با هماهنگی معاونان آموزشی مناطق و واحدها انتخاب و در آنجا متمرکز می‌شوند.

وی افزود: نتایج اولیه انتخاب رشته دوره دکتری احتمالا این هفته اعلام می‌شود تا داوطلبان بتوانند برای انجام مصاحبه برنامه‌ریزی کنند. برنامه مصاحبه‌ها از 16 تیر آغاز می‌شود تا 25 تیر ادامه دارد.

شاهانی درباره تعداد داوطلبان دوره دکتری امسال دانشگاه آزاد اظهار کرد: امسال حدود 65 هزار نفر متقاضی حضور در دکتری داریم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا»(صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از امروز ۱۸ اردیبهشت‌ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به‌کار کرد و تا ۲۰ اردیبهشت‌ 1403 ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه برای تبیین دستاورد‌ها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع درراستای مشارکت در تولید و اشتغالزایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام نخستین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) اقدام کرده است.

در این نمایشگاه که با حضورمسلم مرادی فرمانداربروجرد گشایش یافت ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولید خود را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

رویداد صدرا با هدف معرفی تولید صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت، به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده تا صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌ نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

دانشجویان با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی با عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحد‌های مستقل به‌خصوص دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری