Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سید محمدحسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ،در پاسخ به این سوال که آیا جمنا وارد ساز و کار انتخابات  سال 98 شده است، اظهار کرد: صحبت در مورد انتخابات سال 98 زود به نظر می‌رسد. اکنون باید افکارعمومی را نسبت به عدم تحقق وعده های انتخاباتی نمایندگان جناح رقیب آگاه کنیم و این امر هم با  بازنمایی موضع گیری های نمایندگان در زمان رقابت های انتخاباتی محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز بطور رسمی ستادی تشکیل نشده ولی رایزنی‌ها و سفرهای استانی مسئولان احزاب اصولگرا آغاز شده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت جبهه متبوعش در انتخابات 98 گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات 96 از 21 نامزد متفرق به یک نامزد رسید و اکنون هم آمادگی مدیریت جریان انتخاب لیست ها را دارد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اضافه کرد: جلساتی بین احزاب اصولگرا برگزار شده و همه بر وفاق جمعی و تعریف یک ساز و کار مناسب تأکید دارند. البته نقاط ضعف دوره‌های قبل هم مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این دوره بناست که نیروهای جمنا در هر استان راسا نسبت به تهیه لیست اقدام کنند. و در صورت لزوم مرکز مداخله کند.ارزیابی نیروهای استان ها نشان می دهد که تعامل خوبی میان آن ها وجود دارد.در این دوره شاهد یک انسجام عالی خواهیم بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انقلاب انتخابات رقابت انقلاب انقلاب اسلامی اصولگرایان انتخابات انقلاب انقلاب اسلامی رقابت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۰۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وزارت کشور اعلام کرد: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید که انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱ هزار شعبه صورت می‌گیرد.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد