Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین،‌ بازیگر سریال «شهرزاد» درباره ابتدای حضورش در «رهایم نکن» به فارس گفت: روز‌های شروع ضبط رهایم نکن کمی گیج بودم چراکه مرضیه در من ته نشین شده بود و خیلی متمرکز شدم و تلاش کردم تا بازی‌ام بیرون نزند تا مخاطب آذر را شبیه به مرضیه ببیند. دوست داشتم که این دو نقش متفاوت باشند و از این کار به کار دیگر هم دوست دارم در تمامی آثاری که بازی می‌کنم این تفاوت احساس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر ضمن اشاره به اینکه مدتی است کمتر در تلویزیون حاضر شده است، گفت: در این سال‌ها کمتر در تلویزیون حضور داشتم و از طرفی تولید شهرزاد هم نزدیک ۳ سال طول کشید و عملا نمی‌توانستم سریال دیگری را قبول کنم. درست است که اواسط تولید وقفه می‌افتاد و این امکان هم وجود داشت که همیشه آفیش نباشم، اما گهگاهی کار‌های کوچکی انجام می‌دادم.

بازیگر سریال «زمانه» درباره عرصه رادیو و نمایش رادیویی نیز گفت: خانه اولم تئاتر است چراکه کارم را از تئاتر شروع کردم و بعد به سمت تلویزیون و رادیو آمدم. اما به دلیل اینکه استخدام صدا و سیما بودم در رادیو هم حضور داشتم و مهرماه سال گذشته بازنشسته شدم، اما کماکان قطع همکاری نکردم، چونکه نمی‌شود هیچکدام از این شاخه‌ها را رها کرد، هر کدام از این ژانر‌ها مثل بچه‌های آدم هستند و باید همه را در کنار هم نگه داشت.

وی با اشاره به حضور در کار‌های مناسبتی ماه رمضان، گفت: تا به حال پیشنهاد سریال ماه رمضان داشتم، اما به این دلیل که همه یک ماه مانده به پخش پیشنهاد می‌دادند قبول نمی‌کردم و دلیل اصلی که رهایم نکن را قبول کردم این بود که ۸ ماه زودتر از ماه رمضان پیشنهاد شد.

وی ضمن بیان اینکه تا به حال نقش منفی بازی نکردم، گفت: تا به حال نقش منفی بازی نکردم یا شاید بهتر باشد بگویم هیچگاه پیشنهاد نقش منفی نداشتم. این در حالی است که یک بازیگر می‌تواند تمامی نقش‌ها را بازی کند و فقط یک بُعد ندارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فریبا متخصص سریال رهایم نکن ماه رمضان نقش منفی عسگرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 تاتنهام را در ورزشگاه آنفیلد از پیش رو برداشت.

در این بازی شاگردان یورگن کلوپ توسط محمد صلاح، اندرو رابرتسون، کودی خاکپو و هاروی الیوت به گل رسیدند و برای تاتنهام هم ریچارلیسون و سون هیونگ مین گلزنی کردند.

یورگن کلوپ در گفتگو با اسکای اسپورت پس از بازی درباره محمد صلاح گفت:"صلاح فوق العاده خوب بود."

بازی؟

بازی واقعاً خوبی بود. تاتنهام می تواند دوباره استون ویلا را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تحت فشار بگذارد. در چنین بازی‌هایی شما معمولا به یک جرقه نیاز دارید. من امروز به بازیکنان گفته بودم که سه امتیاز کافی است و پسرها این فکر را کردند. آنفیلد امروز مکان خاصی بود. ما 4-0 پیش بودیم، تعویض‌هایی انجام دادیم و ساختار تیم بهم ریخت.  تاتنهام نشان داد که چقدر می‌تواند خوب باشد. من از عملکرد تیم راضی بودم."

عملکرد تیم؟

ما تقریباً در همه لحظات از نظر هجومی خوب بودیم. پاس ها خوب بود. آرام بودیم و خوب بازی کردیم. بازی تیم‌‌مان را خیلی دوست داشتم. گل‌ها فوق العاده بودند.

احساساتی هستید؟

اگر بگویم در بالاترین سطح احساساتم هستم، دروغ می‌گویم. قبلاً گفته‌ام، من مطلقاً همه چیز این باشگاه را دوست دارم. خواهیم دید که بازی بعدی در آنفیلد چگونه خواهد بود. شاید هوا بارانی باشد و ما نتوانیم برای مدت طولانی در زمین بمانیم. اتفاقاً احتمال بارندگی در آن بازی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...