Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترامپ هرگاه بعد از شام به سمت تلفن می‌رفت معمولاً مکالمه‌ای طولانی سر می‌گرفت. او به شکلی بدبینانه و سادیستی خطاها و ضعف‌های هر یک از اعضای کارکنان خود را حدس می‌زد. بنن بی‌وفا بود (صرفنظر از اینکه همیشه مزخرف به نظر می‌رسید). پریبوس ضعیف بود (صرفنظر از اینکه قد کوتاه – کوتوله – بود). کوشنر چاپلوس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپایسر هم احمق بود (و ظاهری وحشتناک داشت). کانوی هم بچه نق نقو بود. جارد و ایوانکا هیچوقت نباید به واشنگتن می‌آمدند. مایکل وولف مترجم: مهوش غلامی

ایران آنلاین /مخاطبان او تا اندازه زیادی به این دلیل که این گفت‌و‌گوها را خاص، هشداردهنده، یا کاملاً خلاف عقل و منطق می‌دیدند، اغلب آنچه را ممکن بود در موارد دیگر مکالمه‌ای محرمانه بدانند، می‌گرفتند و محتوای آن را در اختیار افراد دیگر قرار می‌دادند. بنابراین اخبار مربوط به کارهای داخلی کاخ سفید وارد گردش آزاد می‌شد. البته بیشتر از آنچه کارهای داخلی کاخ سفید باشد – هر چند این‌طور گزارش می‌شد – تراوشات ذهن رئیس جمهوری بود که تقریباً به همان سرعتی که ترامپ بیان می‌کرد جهتش را تغییر می‌داد و به دست دیگران می‌رسید. با این حال، در داستان‌های خود او همیشه اجزایی ثابت هم وجود داشتند: بنن بزودی از کار بیکار می‌شد، پریبوس هم همین‌طور و کوشنر به حمایت او در برابر دیگر مهاجمان نیاز داشت. بنابراین اگر بنن، پریبوس و کوشنر باهم جنگ روزانه‌ای را دنبال نمی‌کردند، احتمالاً چیز دیگری بدتر از آن و مربوط به عملیات دروغ پراکنی در مورد آنها در جریان بود که خود شخص رئیس جمهوری در حال دنبال کردن آن بود. ترامپ که فردی همیشه منفی باف بود هر یک از اعضای دایره نزدیکان خود را کودک مشکل‌سازی می‌دید که سرنوشتش در دستان او قرار دارد. یک دیدگاه این بود: «ما گناهکاریم و او خداست»؛ دیدگاه دیگر این بود: «ما در کار ناخرسندسازی رئیس جمهوری هستیم.»

در بال غربی کاخ سفید که مخصوص کارهای اجرایی است در تمام دولت‌های قبلی از زمان حداقل کلینتون و گور، معاون رئیس جمهوری پایگاه قدرت مستقل خاصی را در سازمان داشت. با این حال مایک پنس، معاون رئیس جمهوری – عامل ذخیره در تشکیلاتی که مدت زمان قدرت او موضوع چیزی شبیه نتیجه گردونه شرط‌‌بندی بود – فقط یک آدم کم اهمیت و دون پایه بود، موجودی متبسم که یا در برابر قدرت واضح خود مقاومت می‌کرد یا قادر به تصرف آن نبود.
او به یکی از همقطاران سابق جمهوریخواه گفته بود: «من مراسم تشییع جنازه انجام می‌دم، یا با قیچی کردن روبان جایی را افتتاح می‌کنم.» از این نظر به او یا به چشم یک هویت ساختگی از معاون رئیس جمهوری ابزاری، بی‌خیال و قدیمی نگاه می‌شد که نگران است مبادا حامی خود را ناراحت کند یا در واقع فردی که صادقانه تصدیق می‌کند چه کسی است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری گفت که هنوز برنامه‌ای برای سفر رئیس‌جمهور ترکیه به واشنگتن وجود ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گزارش‌ رسانه‌های ترکیه درباره احتمال سفر رئیس‌جمهور «رجب طیب اردوغان» به واشنگتن و دیدار با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را تکذیب کرد.

کربی در نشست خبری روز پنجشنبه در پاسخ به سوال یک خبرنگار که درباره احتمال سفر اردوغان به واشنگتن طی دو هفته آینده وجود دارد در حالی که او به تازگی با میزبان یکی از سران حماس بود گفت: «هیچ چیز در برنامه در خصوص سفر رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد. بنابراین، نظری درباره این مسئله ندارم.»

پیش از این برخی منابع رسانه‌ای از جمله رسانه‌های ترکیه گزارش داده بودند اردوغان روز 9 ماه می برای دیدار با جو بایدن به واشنگتن سفر خواهد کرد. پیش از این روسای جمهور دو کشور در حاشیه نشست‌های بین‌المللی با یکدیگر دیدار کرده بودند اما دو طرف در کاخ سفید دیداری با یکدیگر نکرده‌اند.

روزنامه حریت ترکیه هم امروز جمعه (7 اردیبهشت) گزارش داده که پس از سفر «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین، حماس به ترکیه، برخی از لابی‌های مرتبط با اسرائیل در تلاش بوده‌اند سفر رجب طیب اردوغان به واشنگتن را لغو کنند.

وزارت امور خارجه آمریکا در ماه ژانویه فروش 40 فروند جنگنده اف‌16 به ترکیه و نوسازی جنگنده‌های موجود اف‌16 آن کشور را تأیید کرده بود.  تأیید این مجوز پس از آن صورت گرفت که آنکارا برای عضویت سوئد در ائتلاف ناتو چراغ سبز نشان داد.

اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریماردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه داردکدهای سفر اردوغان به عراقرئیس‌جمهور عراق به اردوغان: تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران