Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این خبر گفت: این طرح ها در بخشهای مختلف راهداری و ایمنی جاده ها شامل آسفالت نقاط پرحادثه، سرویس دهی مناسب، لکه گیری، خط کشی و نصب علائم ایمنی در دست اجرا است.

حیدر مطاعی در حاشیه بازدید از جاده های شهرستان جغتای واقع در غرب خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان ترمیم و حفاظت 80 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی را در کشور بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برطرف کردن نقاط حادثه خیز و توجه به ایمنی راهها از اولویتهای فعالیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: نگهداری راهها در کشور سالانه نیازمند 100هزار میلیارد ریال اعتبار است که هر سال حدود 30 در صد آن جذب می شود و  با توجه به کمبود اعتبارات، مقدار جذب شده برای طرحهای اولویتدار صرف می شود.

فرماندار جغتای نیز گفت: در مدت فعالیت دولت یازدهم 170  میلیارد ریال برای اجرای طرح تکمیل پلهای روگذر، ساخت، تعریض و آسفالت جاده در بخش راه و راه آهن این شهرستان هزینه شد.

محمد علی آبادی افزود با توجه به حادثه خیزی جاده جغتای - برغمد عملیات اجرایی تعریض و آسفالت این جاده به طول 30 کیلومتر در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی سازمان راهداری حمل و نقل جاده علائم ایمنی حادثه خیز ایمنی راه نگهداری راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت

علیرضا اسدی گفت: طی سال ۱۴۰۱ در مجموع پنج میلیون و ۲۶۶ هزار تن کالا و بار در قم جابه‌جاشده بود.

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ کالا در سال ۱۴۰۲ در قالب ۵۲۴ هزار بارنامه صادر شده انجام شده‌است، اضافه کرد: تعداد بارنامه‌ها نیز در مقایسه با سال ۱۴۰۱ (۴۶۱ هزار بارنامه) ۱۴ درصد رشد داشته است.

اسدی عنوان کرد: ۴۲ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۳ هزار و ۸۷۳ دستگاه ناوگان باری، ۲ هزار و ۸۷ دستگاه وانت‌بار و درمجموع چهار هزار و ۹۲۹ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل کالا استان قم به فعالیت مشغول هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم تصریح کرد: فراورده‌های دامی، سیمان، آهن‌آلات و کود به ترتیب بیشترین فراوانی کالای حمل شده طی سال ۱۴۰۲ از این استان را به خود اختصاص داده‌است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآورشد: با توجه‌به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و هدف‌گذاری‌های لحاظ شده، پیش‌بینی می‌شود شاهد جابه‌جایی بیش از هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا طی امسال  در استان قم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا