Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:54:53 GMT

سپاه نماد ایستادگی ملت در برابر تهدیدات است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۵۰۳۷

سپاه نماد ایستادگی ملت در برابر تهدیدات است

گرگان – ایرنا – جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد همبستگی، وحدت و ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر تهدیدات همه جانبه دشمن است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا سرهنگ عبدالله عین علی در آئین تکریم و معارفه فرمانده بسیج سپاه شهرستان گمیشان اظهار کرد: یکی از رمزهای پیروزی و بالندگی انقلاب اسلامی ایران روحیه ایثار و شهادت طلبی بوده که همواره وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر ترویج فرهنگ ایثار، معنویت گرایی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و حمایت و تقویت سپاه و نیروهای مسلح تاکید کرد.
سرهنگ عین علی به تاثیر مثبت وحدت بین برادران شیعه و سنی در استان گلستان اشاره کرد و افزود: این وحدت نعمت بزرگی بوده که باید قدر دانسته شود.
در این آئین از خدمات سرهنگ پاسدار باقر رحمانی قدردانی و سرهنگ پاسدار یحیی اسلامی نژاد به عنوان فرمانده جدید بسیج سپاه شهرستان گمیشان معرفی شد.
به گزارش ایرنا سرهنگ رحمانی چندی قبل به سمت فرمانده سپاه گرگان منصوب شد.
سرهنگ اسلامی نژاد نیز از مسئولان سپاه در شرق استان گلستان بود.
شماری از روحانیون شیعه و اهل سنت، امام جمعه بندرترکمن، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان در این آئین حضور داشتند.
شهرستان مرزی گمیشان با حدود80 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گلستان واقع بوده و هم مرز با کشور ترکمنستان است.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه معارفه گميشان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا منجر شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه‌ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس