Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:56:54 GMT

فوتبال و موسیقی با حضور شهرام ناظری به هم می‌رسند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۵۳۸۳

فوتبال و موسیقی با حضور شهرام ناظری به هم می‌رسند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه فرهنگی «سازباز» به بهانه قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ایران در گروه B مجموعه کنسرت‌های «شب‌های گروه B» را برگزار می‌کند. در این رویداد شهرام ناظری و گروه «لیان» از ایران در کنار گروه‌هایی از اسپانیا و پرتغال که در گروه B حضور دارند روی صحنه خواهند رفت.

«سازباز» که در این سال‌ها سابقه برگزاری رویدادهایی مانند «شب‌های جز»، «شب‌های جنوب»، کنسرت کریستف رضاعی و مشارکت در هفته موسیقی تلفیقی تهران را دارد این بار «شب‌های گروه B» را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح این رویداد چنین نوشته شده است: «فوتبال، ابزاری است که در سراسر دنیا میلیون‌ها نفر را به هم متصل می‌کند و موسیقی نیز زبان مشترک در بین مردم جهان است. ما به دنبال حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و تجربه برگزاری رویدادهای مختلف موسیقی این بار ایده‌ی شب‌های گروه بی به ذهنمان رسید.»

در شب اول این رویداد که دوشنبه ۲۸ خرداد اتفاق می‌افتد ابتدا شهرام ناظری و پس از آن خوزه لوئیس مونتون هر کدام نزدیک به ۴۵ دقیقه به اجرای برنامه خواهند پرداخت و علاقه مندان با تهیه یک بلیت به استقبال هر ۲ اجرا می‌روند.

در روزهای گذشته با خبر کذبی مبنی بر تولید قطعه‌ای برای جام جهانی توسط شهرام ناظری منتشر شد که البته وی در گفتگویی این موضوع را تکذیب کرد. اجرای شهرام ناظری در رویداد پیش رو هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد و به هیچ عنوان قطعه‌ای برای تیم ملی ساخته نشده و اجرا نمی‌شود.

«شب‌های گروه B» ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه مندان می‌توانند از امروز سه‌شنبه برای تهیه بلیت اقدام کنند.

مریم خسروانی پوستر این رویداد را طراحی کرده است.

کد خبر 4318754 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه شهرام ناظری کنسرت موسیقی تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سریال ایرانی کارگردان تئاتر سینمای مستند رادیو صبا انیمیشن خانه تئاتر کنسرت موسیقی پوستر رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، سوال مهمی که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پیش بیاید، آینده مدیرعامل سابق آبی‌هاست، اینکه او آیا تمایل دارد تا مدتی را به استراحت بپردازد یا سریعا در لیگ برتر مشغول فعالیت شود؟

نام علی خطیر با جنجال‌های زیادی در فوتبال ایران همراه بوده است. درگیری با اوسیانو کروز، دستیار کی‌روش، پس از بازدید از ساختمان پک، سبب شد تا برای نخستین‌بار، نام خطیر مورد توجه قرار بگیرد. او سپس با حضور در پست معاون ورزشی استقلال در مرداد 97، بیش از قبل در کانون توجهات قرار گرفت.

خطیر در ادامه مسئولیت‌های دیگری در فوتبال ایران برعهده گرفت که یکی از مهم ترین‌های آنها، حضور در هیئت مدیره باشگاه تراکتور بود ولی او پس از مدتی، از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از حضور در کمیته تدوین مقررات فدراسیون، به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

حالا و با برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال، باید دید که علی خطیر چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او تصمیم می‌گیرد که مدتی را به استراحت بپردازد و یا اینکه در سمت جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد؟ مدیر جوانی که آرزوهای زیادی با استقلال داشت ولی دوران حضور او روی نیمکت آبی‌ها بسیار کوتاه‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد.

دیگر خبرها

  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )