Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، مرتضی شعبانی یکی از اساتید بنام همدانی در رشته خوشنویسی است که 50 قطعه تابلو از آثار خود را به نمایشگاه دائمی تالار قرآن همدان اهدا کرده است.
این استاد خوشنویسی متولد 1325 در همدان در رشته هنری خوشنویسی نقاشیخط گرایش های نوین و تذهیب و طلاکاری تخصص دارد و در مقام اساتیدی چون استاد احمد تیموری، غلامحسین امیرخانی، مرحوم عبدالله فرادی، یدالله کابلی و محمدعلی سبزه کار شاگردی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی شعبانی بیش از 40 سال از عمر خود را در زمینه فعالیت‌های هنری گذرانده است، برگزاری 20 نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از 200 نمایشگاه جمعی استانی و کشوری را در کارنامه هنری خود دارا است.
این عضو شورای انجمن خوشنویسان 50 اثر قرآنی در قالب نستعلیق «کوفی» «معلی» و «نسخ» نقاشیخط و گرایش های نو که مزین به تذهیب و ورق طلا است را در بهمن ماه 1396 به مناسبت ایام دهه فجر به مرکز همایش های قرآنی و بین المللی اهدا کرد.
وی هم‌چنین 14 اثر خوشنویسی و نقاشیخط خود را به موزه صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف اهدا کرده است. گفتنی است این استاد خوشنویسی دارای مدرک ممتاز، مدرک فوق ممتاز و مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران است.
تصاویر مربوط به آثار این هنرمند و استاد علی رنجبریان از اساتید بنام خوشنویسی در محل تالار قرآن همدان است که همواره برای بازدید بازدیدکنندگان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان تالار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد