Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:32:46 GMT

هشت مهمان ناخوانده اصفهان را ترک کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۵۶۳۴

هشت مهمان ناخوانده اصفهان را ترک کردند

به دلیل شرایط بد جوی هشت پرواز فرودگاه های پایتخت شامگاه گذشته (دوشنبه) در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل فرودگاه های استان اصفهان، شامگاه گذشته (دوشنبه) به دلیل شرایط نامساعد جوی (طوفان و رعد و برق) تهران، هشت پرواز فرودگاه های پایتخت به سمت اصفهان تغییر مسیر داده و در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش پرواز 722 ایران ایر مسیر هامبورگ- فرودگاه  امام (ره) و پرواز شماره 3402 مسیر اردبیل -مهرآباد در ساعت 20:45، پرواز شماره 4048 زاگرس زاهدان -تهران در ساعت 22:5، پرواز023  کاسپین مشهد- تهران در ساعت 22:07، پرواز  7024 کیش ایر کیش -تهران در ساعت 22:10، پرواز6341 تابان مشهد -تهران در ساعت 22:13 پرواز شماره ۳۴۰۲ ایران ایر مسیر اردبیل- تهران در ساعت 21:05 شامگاه دوشنبه و پرواز شماره 4056 زاگرس مشهد- تهران در ساعت 23 دقیقه بامداد امروز سه شنبه به دلیل شرایط نامساعد جوی پایتخت در فرودگاه اصفهان فرود آمدند.

هم چنین پس از مساعد شدن شرایط جوی تهران پروازهای شماره 4048 زاگرس در ساعت 22:50 و 6341 تابان در ساعت 22:55، 023 کاسپین در ساعت 23:00 و پرواز 7024 کیش ایر در ساعت 23:10 فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان را به مقصد تهران ترک کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فرودگاه اصفهان منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳