Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان طی احکام جداگانه ای روسای اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های کهنوج، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، طی احکام جداگانه‌ای روسای اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌‌‌‌‌های کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این احکام مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از تجارب گذشته و ضمن آرزوی توفیق، به جدیت در انجام وظایف محوله تاکید کرده است.

مراسم تودیع و معارفه با حضور معاون توسعه و منابع انسانی، مسئول حراست، فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، فرمانداران و جمعی از مسئولان محلی آن شهر ستانها برگزار گردید.

در این مراسم الیاس شیخی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی منوجان، محمد ابراهیمی به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی کهنوج، یعقوب محمدخانی به‌عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی رودبارجنوب و رضا آزادی به‌عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی قلعه گنج معرفی شدند.

عباس سعیدی معاون توسعه و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن معرفی روسای جدید ادارات مذکور از زحمات روسای سابق تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!