Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@21:25:37 GMT

ثبت ۲۵ وقف جدید در زابل

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۵۸۴۱

ثبت ۲۵ وقف جدید در زابل

حجت‌الاسلام اسماعیل بامری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زابل، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 وقف جدید از جمله مسجد و خانه عالم در حوزه سیستان به‌ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه منطقه سیستان در زمینه وقف پیشتاز است، ادامه داد: عمده وقفیات در طرح آرامش بهاری که در ایام نوروز برگزار شد، صورت گرفته است و در این خصوص باید قدردان مبلغان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زابل بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز طرح ضیافت الهی با هدف ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآن، نشر معارف دینی و تقویت اعتقادهای مردم از ابتدای ماه مبارک در بقاع متبرکه سیستان آغاز شد.
بامری اظهار کرد: طرح نشاط معنوی نیز ویژه اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه‌های مختلف ورزشی، دینی و مذهبی و علمی از نیمه تیرماه امسال در منطقه سیستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا وقف سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رییس اداره ثبت اسناد و املاک زابل گفت:دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای شش‌دانگ با هدف اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های حدنگاری، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از اختلافات ملکی و جعل اسناد مالکیت برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به تک‌برگ با در دست داشتن اصل سند مالکیت دفترچه‌ای و مدارک شناسایی خود به اداره ثبت اسناد و املاک زابل مراجعه کنند.
رضادهمرده افزود: با توجه به تبصره ماده ۱۱ قانون حدنگار ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهاد‌های عمومی مانند شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بانک‌ها ممنوع و منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۱ رکورد جدید در پی بارش‌های سیل‌آسای سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد
  • ثبت ۲۱ رکورد جدید بارشی در سیستان و بلوچستان
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل