Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:02:26 GMT

احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۶۱۷۲

احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز سه شنبه که برای تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بروجرد در این شهرستان حاضر شده بود، در سخنانی گفت: ستاد فرماندهی انتظامی لرستان در راستای ارتقای امنیت و احساس امنیت اقدامات چشمگیری در سطح استان به ویژه در شهرستان بروجرد انجام داده است.

وی تصریح کرد: تامین اعتبار مالی یک میلیارد تومانی برای احداث پاسگاه «شیروان»، ارتقای کلانتری و پاسگاه های بروجرد، اقدام کارشناسی با حضور تیم مهندسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای احداث ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد که در ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، از جمله اقدامات صورت گرفته در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان لرستان همچنین از اجرای برنامه های کنترل محسوس و نامحسوس، کمک افزایی، انجام اقدامات پیشگیری از جرم و ارتقای توان عملیاتی برای ارتقای امنیت در شهرستان بروجرد خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه بروجرد یکی از شهرستان های مهم لرستان است، اقدامات و حرکت رو به جلوی فرماندهی انتظامی لرستان در این شهرستان همچنان در دستور کار قرار داشته و در آینده نیز شاهد انچام اقدامات ویژه دیگری خواهیم بود.

سردار مهدیان نسب با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی خود را سرباز ولایت و خادم مردم می داند، ادامه داد: حرکت روبه جلوی پلیس لرستان در راستای ارتقای امنیت در شهرهای مختلف از جمله شهرستان بروجرد، با جدیت ادامه خواهد داشت و تابلوی ما در این حرکت رو به جلو «تابلوی بهبود مستمر» است.

کد خبر 4318784

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد فرماندهی انتظامی لرستان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد یاسوج گرگان شیراز شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر

فرماندهی امنیت سایبری سپاه با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

به گزارش مشرق، فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

اطلاعیه فرماندهی امنیت سایبری سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

https://gerdab.ir/fa/forms/۸

لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم