Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@15:09:11 GMT

تعيين تکليف سپرده‌گذاران تعاوني فرشتگان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۶۴۴۸

تعيين تکليف سپرده‌گذاران تعاوني فرشتگان

خبرگزاري آريا - موسسه اعتباري کاسپين، از روز يکشنبه مورخ 1397/3/27آماده پرداخت باقيمانده سپرده سپرده‌گذاران تعاوني منحله فرشتگان است.
به گزارش خبرگزاري آريا، موسسه اعتباري کاسپين، جزئيات تعيين تکليف باقيمانده سپرده هاي سپرده گذاران تعاوني منحله فرشتگان را طي اطلاعيه اي اعلام کرد که متن آن به اين شرح است؛
با آرزوي قبولي طاعات و عبادات هموطنان ارجمند، بويژه مشتريان محترم موسسه اعتباري کاسپين، در اجراي مصوبات کميته نمايندگان معزز سران قوا و ابلاغيه هاي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، بدينوسيله به اطلاع سپرده‌گذاران محترم تعاوني منحله فرشتگان مي رساند در اقدامي هماهنگ با ساير بانکها و موسسات عامل ساماندهي تعاوني هاي اعتبار منحله، پرداخت هاي مربوط به اين تعاوني نيز مطابق ابلاغيه رسمي مورخ 1397/3/20بانک مرکزي از روز يکشنبه مورخ 1397/3/27براساس شرايط اعلام شده در ابلاغيه مذکور در کليه شعب موسسه اعتباري کاسپين انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاطرنشان مي شود در اين مرحله مجوز لازم براي پرداخت سپرده‌ها تا سقف مبلغ ده ميليارد ريال صادر شده و سپرده‌گذاران داراي بيش از مبلغ ده ميليارد ريال تعاوني منحله فرشتگان نيز مي‌توانند مبلغ ده ميليارد ريال از سپرده خود را (با احتساب مبلغ دريافتي در مراحل قبل) دريافت کنند.
براين اساس، از کليه سپرده‌گذاراني که در تعاوني منحله فرشتگان داراي سپرده بيش‌از دو ميليارد ريال بوده‌اند؛ دعوت مي‌شود صرفاً مطابق جدول زمان‌بندي ذيل، با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملي، اصل دفترچه و يا گواهي سپرده خود و به همراه مستندات مربوط به منشأ وجوه، اصالت و صحت سپرده، به يکي از شعب موسسه اعتباري کاسپين مراجعه کنند.
يادآور مي شود طبق اطلاعيه و ابلاغيه مذکور، روند پرداخت به اين‌صورت مي باشد که سپرده‌گذاران محترم با مراجعه به شعب موسسه اعتباري کاسپين و ارائه مدارک يادشده، نسبت به ثبت درخواست وجه اقدام مي‌کند و اين درخواست‌ها از سوي موسسه به بانک مرکزي ارسال و درصورت تأييد درخواست مذکور، وجه تأييد شده به حساب مورد نظر مشتري واريز مي شود.
لذا، به منظور تسهيل امور و امکان پاسخ‌گويي به موقع به کليه سپرده‌گذاران، از مشتريان محترم مشمول اين مرحله خواهشمند است صرفا مطابق جدول زمان بندي زير به شعب موسسه مراجعه کرده و از حضوردر شعب خارج از برنامه ابلاغ شده، خودداري کنند.
ضمناً، مرکز ارتباطات مردمي موسسه اعتباري کاسپين از طريق شماره تلفن 88750099 (داخلي 405- 406- 407 -408) در طول ساعات اداري آماده پاسخگويي به مشتريان محترم است.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر

ابوالحسن عالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی شد که از این شمار یک‌هزار و ۷۰۵ انشعاب تبدیل به مجاز و ۲ هزار ۲۳۲ انشعاب نیز قطع شدند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اکنون ۷۰۲ انشعاب غیرمجاز نیز در مرحله قضایی قرار داشته که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، دشتستان، بوشهر، گناوه و کنگان به ترتیب بیشترین انشعاب آب غیرمجاز آب را دارند.

عالی ادامه داد: انشعابات غیرمجاز یک نوع پایمال حق و حقوق مشترکان قانونمند بوده بر همین اساس برخورد با این اقدام غیرقانونی با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برآورد‌ها حجم آب مصرفی شناسایی شده از این انشعابات غیرمجاز چند هزار مترمکعب بوده و ساماندهی این تعداد انشعاب به مثابه احداث یک سایت آب شیرین کن به ظرفیت حداقل ده هزار متر مکعب و با صرف سرمایه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی می‌باشد و از طرف دیگر تهدیدی آشکار برای تامین آب مشترکان قانون‌مدار هم استانی است.

عالی افزود: کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی‌های متعدد برخورد با انشعابات غیرمجاز را تبدیل به یک اولویت اجتناب ناپذیر کرده است.

وی یادآور شد: در استان بوشهر بیشترین شمار انشعابات غیرمجاز مربوط به سکونتگاه‌های غیررسمی و بویژه در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟