Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جداسازی آب شرب از آبیاری فضای سبز ادارات و دستگاهای دولتی استان ضرورت دارد. 

به گزارش خبرنگار ایسنا، سیدعلی لدنی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: نصب وسایل کاهنده مصرف آب از جمله راهکارهای موثر در کاهش مصرف آب در ادارات است . 

وی با بیان اینکه کاهش نزولات آسمانی و بروز پدیده خشکسالی در سالهای اخیر تاثیر مستقیم بر کاهش منابع تامین آب گذاشته، اظهارکرد: فعالیت های مختلف فرهنگی برای ترویج مصرف بهینه آب توسط آبفای استان در حال انجام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش آب مصرفی و مدیریت مصرف توسط مشترکات را در کاهش اثرات تنش آبی و افت فشار آب مهم عنوان کرد . 

لدنی نژاد تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از منابع آبی نیازمند همکاری مردم و دستگاههای اجرایی استان است . 

وی عبور از تنش آبی را نیازمند همکاری عنوان کرد و ادامه داد: شهروندان علاوه بر رعایت راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب باید همواره خود را در این زمینه مسئول بدانند . 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده از کولرهای آبی مصرف آب شرب را بالا می برد و برای بازدهی بیشتر و جلوگیری از هدر رفت آب، باید کولرهای آبی به صورت مداوم چک شوند . 

لدنی نژاد همچنین نصب سرشیرکاهنده مصرف آب بر روی شیرآلات منازل را عامل مهمی در کاهش مصرف آب عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فضاي سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان خردافزود: آبیاری های غیرمتعارف با استفاده از آب فاضلاب انجام و این امر افزون بر آلودگی زمین منجر به تهدید سلامت مصرف کنندگان هم می شود. وی با اشاره به اینکه براساس آماری که پارسال دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده ۸۰۰ مورد آبیاری غیرمتعارف در استان تنها در نیمه نخست پارسال انجام شده است افزود: بازنگری در این شیوه ضرورت دارد. مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استفاده بی رویه از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی اگرچه در بیشتر نقاط کشور حال زمین را بد کرده است اما این رویه در استان هم مشکل ساز شده و ضرورت دارد تا برای مدیریت آن برنامه ریزی اصولی انجام شود. وی تاکید کرد: برای بهبود حال زمین فرهنگ استفاده از ظروف یکبار مصرف به صورت روزانه باید از زندگی مردم حذف شود که البته این امر افزون بر مشارکت شهروندان نیازمند حساسیت بیشتر مسئولان است. جاودان خرد عنوان کرد: جایگزینی کیسه های پارچه ای به صورت جدی و فراگیری با کیسه های پلاستیکی در واحدهای صنفی مانند نانوایی ها نخستین گام برای تحقق این مهم محسوب می شود.  

دیگر خبرها

  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران
  • ساعت کار ادارات در فصل گرما تغییر می کند؟ | توضیحات مهم مقام دولتی
  • ترک داروی مشهور لاغری چه عوارضی بر بدن دارد؟