Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سروش یک گام به سرخ‌ها نزدیک شد، حاشیه سازی مراکشی‌ها در آستانه بازی با ایران، پرتغال لشکر یک نفره، ساعت خوش در باشگاه پرسپولیس، پیراهن سیدجلال به چشمی رسید، ستاره‌های ایران مقابل دوربین فیفا به خط شدند و تماس با نزدیکان کی روش برای هدایت الجزایر از جمله عناوین صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز کشورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،سروش یک گام به سرخ‌ها نزدیک شد، حاشیه سازی مراکشی‌ها در آستانه بازی با ایران، پرتغال لشکر یک نفره، ساعت خوش در باشگاه پرسپولیس، پیراهن سیدجلال به چشمی رسید، ستاره‌های ایران مقابل دوربین فیفا به خط شدند و تماس با نزدیکان کی روش برای هدایت الجزایر از جمله عناوین صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز کشورند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرتغال جام جهانی 2018 مراکش کی روش پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناسا پس از نیم‌قرن نقشه آبی زمین را دوباره ترسیم کرد/ عکس
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم