Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوه ملکه انگلیس در سفر خود به خاورمیانه در ماه ژوئن با نخست وزیر اسرائیل و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، سخنگوی شاهزاده ویلیام، نوه ملکه انگلیس به روزنامه‌نگاران در کاخ باکینگهام اعلام کرد، شاهزاده ویلیام در سفر خود به خاورمیانه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار می‌کند، وی همچنین قرار است از کمپ آوارگان سوری نیز دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهزاده انگلیس نخستین شخص از خانواده سلطنتی این کشور خواهد بود که به نیابت از دولت انگلیس طی سفری از ۲۴ تا ۲۸ ژوئن به صورت رسمی به اراضی اشغالی فلسطین سفر می‌کند.

وی سفر خود را از اردن شروع می‌کند و در این کشور از کمپ آوارگان سوری بازدید و در سکونت‌گاه ویژه عبدالله دوم، پادشاه اردن اقامت خواهد داشت.

این شاهزاده برنامه دیدار با پادشاه اردن و همسر وی را در دستور کار ندارد و دیداری با حسین بن عبدالله، ولیعهد ۲۳ ساله این کشور خواهد داشت.

نوه ملکه انگلیس در اسرائیل قرار است از بنای یادبود قربانیان جنایات نازی‌ها دیدن و به آن ادای احترام کند و سپس با نتانیاهو و رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در سکونت‌گاهش مذاکراتی خواهد داشت.

شاهزاده ویلیام همچنین ۲۷ ژوئن با عباس در دفترش در رام‌الله و آوارگان و جوانان فلسطینی دیدار خواهد داشت و مراسم جشنی برای وی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انگليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی