Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@20:48:25 GMT

چوپان فداکار جان مردم را نجات داد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۷۲۹۷

چوپان فداکار جان مردم را نجات داد +عکس

خبرگزاري آريا - احسان عليخاني در بيست وچهارمين برنامه ماه عسل ميزبان کودکان کرمانشاهي و چوپاني فداکار و چند مهمان ديگر بود.
به گزارش خبرگزاري آريا از باشگاه خبرنگاران، احسان عليخاني در بيست و چهارمين برنامه ماه عسل ميزبان شرکت کنندگان جشنواره قهرمان من از چهار شهر مختلف ايران بود.
عليخاني در بخش اول با محمد سليماني از پيران شهر سازنده فيلم گفتگويي داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سليماني گفت: در يک پايگاه خبري کار مي کنم اولين خبري که از سيل به دست ما رسيد عازم اين روستا شديم.
همه جا تاريک بود و شرايط خيلي بدي را شاهد بوديم اما متوجه شديم که همه يک نفر را دعا مي کردند و مي گفتند خداروشکر به ما خبر داد.
وي ادامه داد: ماجرا از اين قرار بود که «کامل قرباني»چوپان آن روستا اهالي را از آمدن سيل با خبر مي کند،حدود سيصد نفر را نجات مي دهد، او صداي سيلي که اتفاق افتاده بود را به صداي اژدها تشبيه کرد.
در ادامه فيلم محمد سليماني از پيرانشهر پخش شد.
سليماني عنوان کرد : کامل قرباني در حال چوپاني در دامنه کوه بود و زماني که متوجه مي شود با اين رعد و برق و باران سيلي در پيش است. با خانواده و اهالي روستا تماس مي گيرد و اطلاع مي دهد که روستا را تخليه کنند.
عليخاني گفت : ترک روستا توسط روستاييان نشانه اعتماد به اين مرد بوده است.
خانه کامل قرباني سال گذشته با 12 ميليون بدهي ساخته شد و مدارک شناسايي و اموالش در سيل به طور کلي ازبين رفت و لباسي که در برنامه پوشيده بود نيز از دوستش قرض کرده بود ‌.
عليخاني درباره فداکاري اين چوپان گفت :شايد پررنگ ترين قصه اي که ما در کنار قصه هاي ديگر شنيده باشيم ؛داستان چوپان دروغگوست شايد قصه «کامل قرباني» به عنوان چوپان فداکار در قصه هاي ما جا باز کند کسي که جان تمام اهالي يک روستا را نجات دهد.
عليخاني در خصوص لغو برنامه روز گذشته ماه عسل گفت: قرار بود گفتگويي پيرامون موضوع واکسن HPV داشته باشيم چراکه بعد از طرح در برنامه ماه عسل شاهد تحليل و نظرات مختلف بوديم اما روز گذشته اين گفتگو به دلايل مختلفي برگزار نشد.
وي با بيان اينکه با توجه به پخش بازي واليبال تيم ملي، ما برنامه نداشتيم اما کنداکتور فشرده شبکه سه ما کاملا آمادگي گفتگو داشت، ادامه داد: دوستان در وزارت بهداشت و درمان، کارشناسان، پزشکان و متخصصان آمادگي را داشتند که در اين برنامه شرکت کنند. اما تصميم مديريتي در تلويزيون اين بود که اين بحث تخصصي راجع به واکسن و برطرف کردن شبهات ، آگاه سازي، اطلاع رساني در قاب ماه عسل مي تواند منوط به يک برنامه تخصصي با حضور مجري کارشناس باشد. بنابراين تلويزيون و سيما کاملا آمادگي دارد که در يک نشست مفصل در برنامه تخصصي درباره اين موضوع صحبت کنند.
عليخاني عنوان کرد:روز گذشته وزير بهداشت و درمان اعلام کرده بودند که مردم نبايد نگران شوند چرا که از سال گذشته تحقيق، پژوهش نگاه دقيق به اين ماجرا آغاز شده و جاي هيچ نگراني نيست. البته زماني که نظرات و بحث هايي وجود دارد خيلي از آنها بوي دلسوزي مي دهد به عنوان منتقد و مخالف جا دارد در يک نشست اين اتفاق بيفتد و اين گفتگو شکل بگيرد اما همه عزيزان عالي ترين رتبه در حوزه پزشکي با اطمينان از اين واکسن صحبت مي کند، دلايل آن بحث گراني واکسن که مي خواهند به توليد ملي برسانند تا قيمت پايين داشته باشد و نگراني براي آينده ايران زمين مهم است .درباره مهمان برنامه (ياسي اشکي) نکاتي بود که قرار است با يک خبرگزاري صحبت کند و تمام شبهات را پاسخ دهند خيلي خوب است که بحث هاي متفاوت براي گفتگو اتفاق بيفتد.
برخي ها راجع به پولي که جمع آوري شده صحبت کردند اين پول کاملا زير نظر وزير بهداشت قرار گرفته تا بعد از تبادل نظر براي تحقيق پژوهش هزينه شود.
در بخش دوم عليخاني با اميد و سيد مصطفي از کاشمر گفتگو کرد.
اميد درباره شخصيت فيلم علي گفت: او با چرخ کارتن جمع مي کند و زندگي خود را با روزي حلال سپري مي کند و با تلاش پاي زندگي اش ايستاده است.
سيد مصطفي از شرافت و پاکي سيد علي گفت : علي آقا کيف پولي را پيدا مي کند بدون اينکه وسوسه شود با 110 تماس مي گيرد و از طريق کارت ملي و مدارک، فرد را پيدا کرده کيف را به او تحويل مي دهد.
در ادامه برنامه سيد علي ، همسر و سه فرزندش در استوديو حضور پيدا کردند.
علي گفت : زماني که کيف را پيدا کردم ،از روي کارت ملي صاحب کيف را پيدا کرديم .البته مالک پس از دريافت کيف به ما گفت هر چه مي خواهيد برداريد اما با وجود اصرارهاي بسيار آن ها ما چيزي بر نداشتيم و در نهايت مالک کيف به هر کدام از فرزندان من 10هزار تومان هديه مي دهد.
عليخاني در بخش سوم با مادري گفتگو کرد که پسرش را قهرمان زندگي خود مي داند.
مادر پويا گفت: به دليل آمپول اشتباه در سه سالگي يکي از پاهايم فلج شد. بعد از ازدواج، پزشکان گفته بودند به دليل معلوليت ام نمي توانم بچه دار شوم اما با توکل بر خدا فرزندم به دنيا آمد اما همسرم من و پويا را تنها گذاشت.
وي ادامه داد: پويا خيلي به من کمک مي کند اودر يکشنبه بازار دستمال کاغذي مي فروشد تا هزينه زندگي را تامين کنيم و البته من کنار پويا هستم ، زماني که شما اعلام کرديد قهرمان زندگي را معرفي کنيد از پويا وکارهايش فيلم گرفتم و عنوان قهرمان زندگي ام به برنامه ماه عسل فرستادم.
در بخش پاياني برنامه،ماه عسل ميزبان کودکاني از کرمانشاه بودند که آرزوهاي ساده و شيرين داشتند.
سوگند يکي از کودکان کرمانشاهي گفت: مادرم سه ماه ديگر قرار است برادرم را به دنيا بياورد و من دوست داشتم مادرم در خانه خودمان بچه را به دنيا بياورد چون کانکس ها بسيار گرم و زندگي در آن سخت است.
به‌ خاطر همين کپر ساختيم اما باران زد و آنها را ويران کرد.
دوستان سوگند گفتند: ما مي خواهيم خانه اي داشته باشيم تا با فروش شيريني محلي براي بچه هاي ديگر سر پل ذهاب خانه بنا کنيم. يکي از آنها گفت ما نماينده کودکان سر پل ذهاب هستيم و نيازمند نيستيم بلکه فقط سرپناهي مي خواهيم که بتوانيم کار و تلاش کنيم.
لازم به ذکر است؛ حدود بيست هزار فيلم به جشنواره قهرمان من برنامه ماه عسل ارسال شده است که بيست و هشت فيلم به بخش مسابقه رسيدند و چهار فيلم با راي مردم منتخب شدند و تا روز چهارشنبه با راي مردم برگزيدگان نهايي مشخص مي شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید!

هادی چوپان که یک قهرمان بین المللی است؛ باشگاه بدنسازی خود را افتتاح کرده است.

طرفداری | هادی چوپان به تازگی باشگاه مجهز خود را در شهر زادگاهش  افتتاح کرده و در حال حاضر تصاویری را از تمریناتش در باشگاه شخصی خود منتشر می‌کند.

جالب است بدانید گرگ ایرانی که بارها علاقه‌اش را به تمدن کهن ایران نشان داده است، بخشی از باشگاه خود را به سبک تخت جمشید طراحی کرده.

چوپان به تازگی تصویری از این بخش باشگاه خود را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است.

رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • تصویر دکور باشگاه هادی چوپان به سبک تخت جمشید
  • (عکس) رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید
  • رونمایی جالب هادی چوپان از دکور باشگاهش + عکس
  • تمرین پسر هادی چوپان توسط پدر برای تکرار افتخار
  • هادی چوپان از دکور باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • هادی چوپان از باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید!
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان