Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک - مهاجم تیم فوتبال سایپا در آستانه حضور در تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در حالی که باشگاه پرسپولیس این روز‌ها برای جذب مهدی ترابی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا مشغول رایزنی با مسئولان این باشگاه است، اما این بازیکن در آستانه حضور در تراکتورسازی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی در اواخر فصل گذشته مشمول خدمت سربازی شده بود، اما قرار شد تا پایان فصل در سایپا بماند و برای لیگ هجدهم به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی بپیوندد.

ترابی با مسئولان وقت باشگاه تراکتورسازی بر سر این مسئله به توافق رسید و تبریزی‌ها هم به همین خاطر کار‌های اداری مربوط به اعزام ترابی به خدمت سربازی را آغاز کردند. در این بین حتی گفته می‌شود یک قرارداد داخلی هم بین باشگاه تراکتورسازی و مهدی ترابی امضا شده است. حالا و با صدور مجوز فعالیت بازیکنان سرباز که پیش از فروش باشگاه با این تیم قرارداد بسته بودند، مهدی ترابی در آستانه انتقال به تراکتورسازی قرار گرفته است.

این در حالی است که حتی طبق ادعای مدیرعامل باشگاه سایپا، باشگاه استقلال هم به دنبال جذب مهدی ترابی است. از طرفی دیگر، علی دایی و باشگاه سایپا به نگه داشتن مهدی ترابی در تیم‌شان اصرار دارند و باید دید که آیا ترابی به عنوان سرباز راهی تراکتورسازی می‌شود یا آینده این بازیکن ملی‌پوش به شکل دیگری رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سایپا علی دایی تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد