Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح آزادی، استاد معین از سال ۱۳۹۳ اجرای آن آغاز شده است، گفت: این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی و ریالی چندانی نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در مورد تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین گفت: تعریف صحیح و اجرای دقیق و به موقع پروژه‌ها و تامین ایمنی شهروندان در دوره اجرا پروژه از جمله وظایف شهرداری و حق شهروندان معزز تهرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم تعریف دقیق پروژه‌ها بدون توجه به مطالعات امکان سنجی و پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی زمینه ساز بروز مشکلات و معضلات برای شهر اختلال در زندگی شهروندان و اتلاف منابع مالی شهرداری می‌گردد، امری که متاسفانه با عدم تامین مالی به موقع پروژه‌ها و توقف عملیات عمرانی این بحران‌ها را تشدید می‌نماید.

فراهانی ادامه داد: در آبان ماه سال گذشته در خلال بازدید از منطقه ٩ شکایت‌ها و گلایه‌های شهروندان عزیزی که کارگاه پروژه عمرانی تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین سبب بروز مشکلات مضاعف در زندگی روزمره شان شده بود را شنیدم و مساله را از شهردار محترم منطقه، معاون محترم فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار وقت تهران پیگیری نمودم تا این پروژه متوقف تعیین تکلیف شود.

وی گفت: همچنین در بررسی و تصویب بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری با همراهی اعضاء محترم شورا مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال (دو برابر بودجه سال ۱۳۹۵) به عنوان اعتبار این پروژه پیش بینی و تصویب شد.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح آزادی، استاد معین از سال ۱۳۹۳ اجرای آن آغاز شده است، گفت: این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی و ریالی چندانی نداشته است و مطمئنا اگر این پروژه تعیین تکلیف نشود ما شاهد حوادث اسف بار تری از بلعیده شدن یک کامیون حامل خاک و نخاله که در محل ورودی خیابان شهید اکبری به خیابان آزادی در مجاورت پروژه زیر گذر رخ داد خواهیم بود.

فراهانی یادآور شد: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع پروژه‌ها و حفظ ایمنی شهروندان به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شورا‌های اسلامی کشور، درباره تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

وی خطرنشان کرد: امیدوارم با پیگیری و تاکید مهندس افشانی، شهردار تهران بر اجرای به موقع پروژه‌ها و تعیین تکلیف این پروژه شاهد اجرای به موقع، ایمن و دقیق پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران باشیم.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر شهردار تهران پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها

شهردار شهرستان رباط کریم از آغاز عملیات اجرایی احداث مترو این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می شود.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه متروی بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق محقق شد و ان‌شاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک متروی تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده، تصریح کرد:  شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت متروی تهران صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج