Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:30:07 GMT

۳۲ تبعه غیرمجاز افغانی در استان کرمانشاه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۸۱۰۲

۳۲ تبعه غیرمجاز افغانی در استان کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر اکبری مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: حضور و فعالیت اتباع خارجی فاقد مجوز، در استان غیرقانونی و ممنوع است.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: این اتباع افغان در سطح استان کرمانشاه مشغول به کار بودند که توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و به افغانستان بازگردانده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری افزود: برخی از کارفرمایان بدون توجه به قانون اقدام به کارگیری اتباع خارجی می کنند این اقدام کاملا خلاف و غیرقانونی است و با کارفرمایان متخلف براساس قانون برخورد می کنیم.

وی افزود: اتباع خارجی به منظور کار در بخش های کشاورزی و ساخت و ساز به استان کرمانشاه آمده بودند و هیچ مجوزی برای فعالیت نداشتند.

اکبری گفت:جریمه کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز می کنند را براساس قانون جریمه نقدی، حبس و شلاق دانست.

کد خبر 4318916

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه افغانستان کارگران راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شهرکرد مشهد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف شعبانی با بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

کد خبر 6087195

دیگر خبرها

  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه