Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ، وزیر کشور در حکمی مجتبی راعی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، منصوب کرد.
همچنین در احکام جداگانه ای استاندار اصفهان حسین یارمحمدیان به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان و محمد حسن قمی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به مجتبی راعی آمده است:
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم اصفهان به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.
همچنین در حکم دکتر مهرعلیزاده خطاب به سرپرست فرمانداری های گلپایگان و برخوار آمده است: به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان برخواروگلپایگان منصوب می نمایم.
امید است با استعانت از خداوند متعال و پیروی از ائمه اطهار(ع) در عمل به وظایف قانونی و بهره گیری از توانمندی همکاران آن مجموعه در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به توفیقات ارزشمندی نائل شوید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انتصاب اصفهان فرماندار برخوار گلپایگان نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد