Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت اداره کل ورزش و جوانان و هییت ورزش های رزمی استان و باحضور نماینده محترم ولی فقیه در استان در اقدامی پسندیده، ضیافت افطار و نذر بسته های غذایی بین قشر زحمت کش پاکبانان و رفتگران شهر یاسوج صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ شامگاه دوشنبه مصادف با بیست وششمین روز از ماه مبارک رمضان، به همت اداره کل ورزش و جوانان و هییت ورزش های رزمی استان ضیافت افطار و نذر بسته های غذایی به قشر زحمت کش پاکبانان و رفتگران شهر یاسوج صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه معنوی با حضور حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان، سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، اسماعیل رحیمی مدیر ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد و سید مسلم حسینیان رئیس هییت ورزش های رزمی استان و تعداد زیادی از قهرمانان ورزشی و رزمی استان در حسینیه  شهدای شهرداری واقع در آبشار یاسوج برگزار شد.

مسلم حسینیان رئیس هیئت ورزشهای رزمی استان در این مراسم  از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان به ورزش های رزمی ابراز خرسندی کرد و گفت: موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران و  رزمی کاران استان به واسطه تلاش بی وقفه و حمایت و توجه مدیرکل ورزش وجوانان استان بوده است.

گفتنی است، این مراسم پس از اقامه نماز و سفره ی افطار و توزیع بسته های غذایی خشک بین قشر زحمتکش پاکبانان و نیروی خدماتی شهر یاسوج پایان یافت.

تصاویری از این مراسم در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد