Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشارکت بیش از 70 هیأت‌ مذهبی مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ همزمان با روزهای پایانی ماه رمضان، مراسم وداع با این ماه مبارک، با مشارکت هیئت‌های مذهبی قزوین در این شهر برگزار خواهد شد.


مراسم «شب وداع» با ماه مبارک رمضان با همکاری مجموعه‌ای از هیئت‌های مذهبی استان قزوین، در روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان، مقارن با چهارشنبه 23خرداد ماه در قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ قرائت قرآن این مراسم معنوی را سید مصطفی حسینی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و سخنرانی این مراسم را که با مشارکت هیئت‌های مذهبی شهر قزوین برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام سید مهدی خضری بر عهده دارد.

یادآور می‌شود، این مراسم که با روایتگری حاج حسین یکتا و مناجات‌خوانی و مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی از زنجان همراه است، چهارشنبه 23خرداد ماه، از ساعت ۲۲ در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان در قزوین برای هفتمین سال متوالی با همکاری و مشارکت 70 هیئت مذهبی شهر قزوین برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قاین برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن نیمه ماه مبارک رمضان مراسم ویژه جشن بزرگ میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در آستانه امامزاده زید بن محمد(ع) قاین برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، همزمان با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم معنوی سی شب با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با قرائت یک جز قرآن کریم با تلاوت کلام ولی توسط سه نفر از قاریان برتر شهرستان قاین در آستانه مبارک امامزاده زید بن محمد(ع) قاین با حضور  خیل عظیم زائرین و روزه داران و میهمانان ضیافت الهی  برگزار شد.

در ادامه گروه  دعوت الحق با اجرای تواشیح و مولودی خوانی به وصف صفات امام مجتبی (ع) پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین کفیل از اساتید مرکز تخصصی مهدویت شهر مقدس قم سخنانی در زمینه برکات ماه مبارک رمضان و  زندگینامه امام مجتبی (ع) بیان کرد.

در این مراسم جشن علاوه بر خیل عظیم زائرین و روزه داران ضیافت الهی، امام جمعه، مدیرکل و معاون مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان، عضو شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا شهر قاین، معاون شهردار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسئولان شهرستان نیز  حضور داشتند. 

در ادامه مراسم پس از پذیرایی از زائرین، به قید قرعه به 20 نفر از حاضرین هزینه سفر معنوی به مدت دو روز به مشهد مقدس به انضمام یک جلد کتاب نفیس مفاتیح الجنان از طرف روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و هیئت امنا امامزاده زید بن محمد (ع) قاین با حضور مسئولین اهدا شد.

مراسم اهدای 20 هزینه سفر معنوی به مشهد مقدس نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحمانی امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین  بخشی‌پور مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان، حجت السلام و المسلمین کفیل از اساتید مرکز تخصصی مهدویت شهر مقدس قم و جمعی از مسئولان شهرستان قاین برگزار شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • مراسم جزءخوانی قرآن کریم در روستای ده محمد به مناسبت ماه رمضان + فیلم
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آیین سنتی سمنوپزان در دولتخانه صفوی قزوین برگزار می‌شود
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قاین برگزار شد
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود