Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@20:29:21 GMT

بلاتکلیفی مجتمع گاوداری شهر اردل بعد از هفت سال

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۸۹۷۰

بلاتکلیفی مجتمع گاوداری شهر اردل بعد از هفت سال

بلاتکلیفی هفت ساله بزرگترین مجتمع گاوداری شهرستان اردل باعث سردرگمی و تشدید بیکاری جوانان شهرستان شده که پیگیری مسئولین را می‌طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، همانطور که چند سالی مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تاکید داشتند در راستای این فرامین، مسئولین برای رفع مشکلات دامداران و تکمیل کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی دامداران اردلی هیچ گامی برنداشتند و فقط با وعده‌های سرخرمنی خود دامداران را سرکار گذاشته که این روزها دامداران به جای مشغول به کار شدن خانه نشین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تاریخ ۲۷ خرداد ماه سال ۹۶ دامداران شهر اردل در اعتراض به نداشتن امتیاز آب، گاز و وعده‌های توخالی مسئولین طی سه سال گذشته جلوی فرمانداری تجمع کردند اما همچنان این مجتمع بلاتکلیف ماند و کسی جوابگوی این قشر زحمتکش نیست.

 

 

صبح امروز به منظور پیگیری برخی مشکلات دامدارن مجتمع گاوداری شهر اردل که بارها با خبرنگار جهانبین نیوز تماس تلفنی داشتند به مجتمع گاروداری شهر اردل رفتیم و از نزدیک پای صحبت‌ها و درد و دل این دامداران نشستیم، احمد رئیسی مدیرعامل مجتمع گاوداری شهر اردل که دل‌خوشی از اوضاع این مجتمع نداشت و بسیار از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردل ناراضی بود ضمن گلایه شدید از جهاد کشاورزی و مسئولین اجرایی شهرستان در راستای حل مشکلات این مجتمع گفت: با توجه به اینکه مجتمع گاوداری شهر اردل به‌عنوان بزرگترین مجتمع این شهر با ظرفیت ۵۵ دامدار این روزها بجای اینکه مشغول به کار باشند وجود مشکلاتی از قبیل: عدم ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها برای تکمیل پروژه ها، امتیاز گاز، آب و... باعث نیمه‌کاره رها شدن این مجتمع شد و مسئولین بجای اینکه برای حل این مشکل چاره‌جویی کنند غافل از این مشکلات شده و با وعده‌های توخالی خود این قشر را سرکار گذاشتند.

 

 

رئیسی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بارها به تقویت توان داخلی تاکید داشتند اما مسئولین برای راه‌اندازی این مجتمع که هم می‌تواند برای اشتغال‌زایی جوانان و هم در تولید گوشت و لبنیات شهرستان و حتی استان موثر باشد هیچ‌گامی برنداشته و همچنان ۷۰ درصد این مجتمع نیمه‌کاره رها شده و فقط چهار پروانه که جمعا ۱۳۰ راس گاو در آن وجود دارد فعال هستند.

رئیسی بیان داشت: ما کشاورزان و دامداران اردلی از مسئولین انتظار داریم که فرمایشات رهبری درخصوص جوانان و تکیه به توان داخلی را سرلوحه کارها خود قرار دهند تا مشکل بیکاری جوانان و اقتصاد کشور حل شود.

مسئولین فقط وعده سرخرمنی می‌دهند


ابراهیم صالحی یکی از اعضای مجتمع گاوداری شهر اردل که دل پری از مسئولین به‌خصوص مسئولین جهاد کشاورزی داشت در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز بابیان اینکه مسئولین استانی و شهرستانی بار و بارها از این مجتمع بازدید کردند و قول حل شدن مشکلات ازجمله آبرسانی، پرداخت تسهیلات و... را دادند افزود: از سال ۹۲ مسئولین بارها وعده حل مشکلات‌مان را دادند اما هیچگاه این وعده‌ها عملی نشد، ای کاش مسئولین مشکلات جوانان بیکار این شهرستان را لمس کنند و از ان‌ها با این بی‌توجهی‌ها نگذارند.

وی افزود: جوانان ما بدلیل بیکاری و سردرگمی به سمت اعتیاد گرایش پیدا کنند، ما کشاورزان و دامداران اردلی انتظار داریم از مسئولین که فرمایشات رهبری درخصوص جوانان و تکیه به توان داخلی را سرلوحه کارها خود قرار دهند تا مشکل بیکاری جوانان و اقتصاد کشور حل شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد

 به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان؛با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع چند منظوره موسسه آوای کوچه در شهرستان بروجرد افتتاح شد.
محمد حسین اسماعیلی با اشاره به طرح ملی تابا برای تجلیل از الگوهای برتر آموزشگاهی در سطح کشور گفت:این طرح   برای اولین بار در شهرستان بروجرد افتتاح شدو این آموزشگاه به عنوان الگوی برتر آموزشی در کشور معرفی شد. 
 همچنین در این مراسم از تعدادی از هنرمندان شهرستان بروجرد تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد