Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@06:13:44 GMT

ظرافت مد در این لباس های باوقار+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۹۱۳۸

ظرافت مد در این لباس های باوقار+تصاویر

رکنا: کالکشن والنتینو مجموعه ای از لباس جدید خود را به نمایش گذاشت.

 همه چیز در کالکشن والنتینو بسیار درست است. در مجامع مد نمی‌توان کسی جز ولنتینو را پیدا کرد که بیشتر از پیرپائولو پیکیولی حسی کامل‌تر، بیشتر قابل درک و بی‌نظیرتر از ظرافت مد را ارائه دهد.

 پس از کالکشن لباس زنانه‌اش در ماه ژانویه، باور اینکه بتواند به سرعت یک کالکشن آماده پوشش متفاوت اما به همان اندازه ظریف را به نمایش بگذارد، سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کالکشن را «رمانتیسم» نامید. همچنین گفت: «امروز قدرت یعنی بتوانید قاطع باشید، اما پرخاشگر نباشید».

از آنجا که بسیاری از طراحان دیگر در تلاش برای بازدید از این کالکشن رجعت داده‌شده به سرشانه‌های دهه ۸۰ هستند، پیکیولی یک قطعه جدید از تجلی را یافته است. این کالکشن خطوط، گل‌ها، لایه‌ها، لبه‌های دوخته‌شده و رنگ های پر طراوت و پیچیده را در بر دارد. برای لباس شب، گزینه‌های زیادی با توجه به شخصیتهای متفاوت زنان وجود داشت؛ یعنی طیفی از لباس‌ شب، تونیک، ساق‌پوش و … این کالکشن خیاطی را به شیوه ای جدید در آغوش گرفته است و ترکیبی از کت‌ها را با شلوار ایجاد کرده است. پیکیولی هم مینیمالیسم را در قالب‌های بی نظیر و دراماتیک و هم تزئینات زینتی را در نقش‌ها به‌کاربرده است.

یک راه برای تخمین اینکه چگونه پیکیولی طیف وسیعی از کالکشن ولنتینو را توسعه داده است، این است که تا چه حد آن خانه مد را از دیدگاه متحجرانه رنسانسی که در ابتدای فعالیت وی در آن که تحت رهبری ماریا گریسیا چیوری بود، منتقل کرده است. در این مرحله دوم، تنها یک یادگاری از خط امپراتوری شاهزاده خانم بود که نشان چند سال پیش خانه مد بود. در حال حاضر این کالکشن به زنان بدون در نظر گرفتن سن، شکل یا سلیقه‌های فرهنگی، تنوع انتخاب فراوان را ارائه می‌دهد. این کالکشن شان و مقام را به رسمیت می‌شناسد و با رنگهای شگفت‌انگیز لذت‌بخش شده است. آفرین پیکیولی، این کالکشن عالی بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن شوهردار ایرانی با دو مرد افغانی سرو سری شیطانی داشت /شوهر باید کشته می شد

فریب خنده دار دختران زیبا از سوی مرد قوی هیکل + عکس

چینی ها و کره ای ها هم با خودروهایشان از ایران خواهند رفت!

خانم سر آشپز روس حق سکوت گرفت تا راز شیطانی سر مربی آرژانتین را لو ندهد +عکس

کار عجیب پسر کوچولوی گرسنه / او عکس مرغ سوخاری را لیس زد! +عکس

ادعاهای عجیب قاتل ندای 6 ساله مشهدی در دادگاه +عکس

دستگیری عروس خائن به خاطر قتل پدر شوهرش یافت آباد تهران

حمله به یک خانه در تهران به خاطر متلک ناموسی به یک زن + عکس

گفتگو با دکتر دانشی که همسر و 2 فرزندش را در سقوط هواپیمای یاسوج از دست داد + عکس

نوعروس بودم که فهمیدم شوهرم با زن بیوه ای که دوست است به خواستگاری ام آمده بود!

این پدر و پسر وارد ایران شدند تا توریست ها خارجی را به دام بیندازند+ عکس و فیلم گفتگو

آخرین خبر از پرونده «پزشک تبریزی»

آزارهای یک راننده ، سگ بیچاره را به گریه انداخت +عکس

شهادت اکبر معصومی نژاد در مرز میرجاوه + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت مد گل لباس تصاویر نمایش مدگرایی والنتینو عکس روزنامه ایران زن مشهد دختر آزار فیلم مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر در نشست خبری پس از بازی گل گهر و شمس آذر حاضر شد. اوزونیدیس در ابتدا گفت: در چنین مسابقاتی که شما پیروز نمی‌شوید ولی همه توانتان را در زمین می‌گذارید، نمی‌دانم چه کار باید بکنیم که بازی را برنده بشویم. نیمه اول ایده‌آل نبودیم و مقابل تیمی دونده و فعال بازی کردیم. در نیمه اول 3-4 شانس خوب پیدا کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم فکر می‌کنم یکی از بهترین نیمه‌هایی بود که بازی کردیم. جلوی چنین تیمی وقتی هیچ موقعیتی به رقیب نمی‌دهید و 3-4 موقعیت از دست می‌دهید،‌ چه می‌توانم به بازیکنانم بگویم. آنها بهترین توان‌شان را در بازی گذاشتند. خیلی باتمرکز بودند و شانس‌های گلزنی ایجاد کردند ولی خب گل نزدند. من به عنوان سرمربی ترجیح می‌دهم اگر ببازیم یا حتی مساوی کنیم، چنین عملکردی از بازیکنانم ببینم. باید بدانیم که یک مهاجم جوان داریم که 7-8 گل زده است.

سرمربی گل گهر سیرجان در ادامه گفت: همیشه گفته‌ام که 2 راه برای تیمداری دارید، یک اینکه بروید و یک تیم آماده بخرید و دیگر اینکه یک تیم را بسازید و ما تصمیم گرفتیم که یک تیم بسازیم. در چنین موردی ما یک روز بالا هستیم و یک روز پایین ولی بعد از چنین عملکردی من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. طبیعتاً اگر گل می‌زدیم خیلی بهتر می‌بود ولی نزدیم و در دقیقه آخر یک تیرک نیز زدیم. من بارها گفته‌ام وقتی شما 3-4 تیم اول نیستید، برای من مهم نیست که پنجم یا ششم بشویم، مهم شیوه بازی ماست و در این سبک، بازیکنان به مرور پیشرفت می‌کنند. من به عنوان سرمربی باید از بازیکنانم تشکر کنم، آن سبکی که می‌خواستیم را انجام دادند، دویدند و جنگیدند.

اوزونیدیس در پاسخ به سوال خبرنگار که گل گهر 6 هفته است نتیجه نمی‌گیرد و امشب طرفداران علیه تیم شعار دادند و نتیجه مهم است، گفت: بله نتیجه مهم است ولی به شما گفتم که ببینید چطور ما امتیاز نگرفتیم. شما به عنوان یک خبرنگار و هواداران طبیعی است که نتیجه را ببیند ولی من از دید خودم دارم می‌بینم که تفاوت زیادی وجود دارد.

سرمربی گل گهر در این خصوص اضافه کرد: اگر یادتان بیاید بازی‌های مقابل پیکان یا استقلال خوزستان یا بازی امروز ما بدشانس بودیم. می‌خواهم به این شکل نگاه نکنید زیرا که اگر اینگونه به مسابقات نگاه کنید، آن راهی را که می‌خواستیم از دست می‌دهیم. من ترجیح می‌دهم که همین سبکی که تیم بازی می‌کند را ارائه کند و حالا مثلا در یک بازی شانس با ما یار باشد و ببریم ولی مستحق پیروزی نباشیم.

اوزونیدیس در پاسخ خبرنگار که گفت ما 4 سال است نتیجه نمی گیریم و همه مربیان می‌گویند که تیم پیشرفت می‌کند، اظهار داشت: تفاوت امسال با سال‌های گذشته این است که ما داریم یک تیم می‌سازیم. ما بازیکنان آماده نمی‌خریم. من در مورد سال‌های گذشته حرف نمی‌زنیم چون هر کسی یک سبکی دارد ولی ما امسال خواستیم که یک سبکی بسازیم. تا حالا دیدید که یک تیم با مهاجم 20 ساله کل فصل را بازی کند؟ یا دفاع 20-21 ساله کل لیگ را بازی کنیم؟ به من پاسخ بدهید!

سرمربی گل گهر ادامه داد:وقتی شما اول نیستید،‌ درگیر این نباشید که یک رده بالاتر یا پایین‌تر تیم قرار دارد. ببینید من دوست ندارم فوتبال «بکش زیرش» را بازی کنم، ما داریم یک تیم می‌سازیم. امروز باید به بازیکنان تبریک بگوییم زیرا که بهترین‌شان را گذاشتند و خیلی خوب بودند، البته که ما می‌دانیم ضعف‌هایی داریم. ترکیب ما در نیم فصل اول با نیم فصل دوم مقایسه کنید. تماشاگرها باید امروز از بازیکنان حمایت کنند، نه اعتراض. زمانی باید اعتراض کنند که یک بازیکن 100 درصد توانش را در زمین نگذارد ولی می‌بینید که بازیکنان وجودشان را می‌گذارند، این تیم باید حمایت شود. این سبک باعث می‌شود که باشگاه پیشرفت کند. باید همه با هم باشیم. ما نمی‌خواهیم هر زمان که برنده‌ایم هوادار با ما باشد.

سرمربی گل گهر در پاسخ به اینکه چرا لباس تیم بین 2 نیمه عوض شد، گفت: برای اینکه مشکل داشتند. طبیعتاً تیم میهمان باید 2 دست لباس داشته باشد. ما می‌توانستیم نگذاریم تیم میهمان با آن لباس وارد زمین شود ولی ما چنین شخصیتی نداریم و به ما به احترام هواداران، دوربین و اینکه لباس‌ها شبیه به هم بودند، لباس‌ها را عوض کردیم.

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!
  • حضور شمس آذر با دو لباس مختلف در جدال با گل‌گهر!
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر