Web Analytics Made Easy - Statcounter

سکینه سبزیان، مدیر شعبه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مجتبی شجاعی، فرماندار شهرستان دلگان از شعبه این مؤسسه بازدید کرد.
وی با اشاره به اینکه قول‌های مساعدی طی این بازدید داده شد، اظهار کرد: در ابتدا مقرر شد جهیزیه یکی از قرآن‌آموزان مؤسسه تهیه و تأمین شود و طی بازدیدی که چهارشنبه، 23 خردادماه، مدیرکل امور بانوان استانداری زاهدان از این مرکز دارد به وی اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبزیان عنوان کرد: همچنین درخصوص تعمیر ساختمان و ساخت و ساز شعبه بیت‌الاحزان در شهرستان دلگان و همچنین تجهیز کردن آن قول‌های مساعدی داده شد.
یادآور می‌شود، شعبه بیت‌الاحزان در شهرستان دلگان از سال 86 تاکنون با حدود 20 شعبه در روستاهای این شهرستان، فعال است که مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن ویژه بانوان در روستای حسین‌آباد بالا قرار دارد. همچنین سکینه سبزیان از اهالی روستایی از شهرستان فسا استان فارس است که پس از اینکه موفق به حفظ کل در بیت‌الاحزان شد به عنوان داوطلب در طرح معلم مهاجر مؤسسه حضور پیدا کرد و به سیستان و بلوچستان آمد.
همچنین تاکنون در شعبه بیت‌الاحزان 40 حافظ کل در بخش بانوان تربیت یافته است و امسال نیز حدود 10 حافظ 25 جزء به بالا در سال تحصیلی 96-97 مشغول به قرآن‌آموزی هستند. همچنین حدود هفت حافظ کل قرآن از آقایان علاقه‌مند از این شهرستان با حضور در مرکز مدیریت بیت‌الاحزان موفق به حفظ کل قرآن شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن شعبه بیت الاحزان شهرستان دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری