Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتورسازی ضمن تأیید پیشنهاد الاهلی مصر به سرمربی جدید سرخپوشان گفت: توشاک برای حضور در تراکتورسازی از خودگذشگی و پیشنهاد بالای تیم مصری را رد کرد.

طرفداری- محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتورسازی شامگاه دوشنبه در گفت‌و‌گوی تلفنی با بخش خبری 23 سیمای سهند، در رابطه با مجوز این باشگاه برای استفاده از بازیکنان سرباز در لیگ هجدهم اظهار داشت:

روز گذشته جلسه‌ای برگزار و با توجه به حضور سربازان در تراکتورسازی پیش از انتقال امتیاز این باشگاه، تصویب شد که این بازیکنان تا پایان خدمت سربازی خود در تراکتورسازی حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، وی در ادامه افزود:

جا دارد از سردار عابدین خرم، سردار باران چشمه، سردار الیاسی، سردار عاشوری و سرلشکر باقری تشکر کنم که در این موضوع از باشگاه تراکتورسازی حمایت کردند. بدین ترتیب ما می‌توانیم از بازیکنان سربازی که از فصل گذشته در تراکتورسازی حضور دارند استفاده کنیم. احتمال دارد یک بازیکن سرباز دیگر نیز به تراکتورسازی اضافه شود.

مالک جدید باشگاه تراکتورسازی در رابطه با مذاکره الاهلی مصر با جان توشاک، سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد:

این خبر را من هم در رسانه‌ها دیدم و گفتم با مدیربرنامه‌های آقای توشاک تماس بگیرند. جان توشاک مربی شناخته شده‌ای است که تاکنون مربی همسطح او در فوتبال ایران حضور نداشته. متأسفانه تیم‌های کشور‌های عربی تلاش می‌کنند حتی با قراردادهای چند برابری، وی را از حضور در ایران منصرف کنند.

زنوزی ادامه داد:

خوشبختانه آقای توشاک هم در پاسخ به این پیشنهاد اعلام کرده است که با تراکتورسازی قرارداد دارد و به هیچ عنوان از قرارداد خود خارج نمی‌شود. سرمربی تراکتورسازی تا 10 روز آتی نیز راهی ایران می‌شود. واقعاً آقای توشاک در این رابطه از خودگذشتی و پیشنهاد بالای الاهلی مصر را رد کرده است.

مالک باشگاه گسترش فولاد در مورد واگذاری امتیاز این باشگاه و پیشنهاد‌های خارج از استان برای خرید دومین سهمیه لیگ برتری فوتبال تبریز گفت:

این تیم مشتریانی خارج از استان دارد، اما اولویت ما برای واگذاری تبریز و ماشین سازی است. با این حال مالک باشگاه ماشین سازی اعلام کرده که قصد تیم‌داری در لیگ بر‌تر را ندارد و خواهان امتیاز لیگ دسته یک است. قصد داشتیم امتیاز لیگ برتری را به ماشین سازی داده و گسترش فولاد را به لیگ یک ببریم، اما اعلام کرده‌اند که شرایط به گونه‌ای است که امکان تیم‌داری در لیگ بر‌تر را ندارند.

وی افزود:

امروز نیز مذاکراتی جهت انتقال امتیاز باشگاه ماشین سازی صورت گرفته است. از نظر قانونی حفظ گسترش فولاد مشکلی ندارد، چرا که در واقع شرکت‌های جداگانه مالک این دو باشگاه یعنی تراکتورسازی و گسترش فولاد هستند، اما قصد داریم تراکتورسازی با برنامه‌ریزی و سرعت خوب حرکت کند، به همین دلیل می‌خواهیم گسترش فولاد را واگذار و با تمام قدرت برای آماده‌سازی تراکتورسازی تلاش کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود

مرتضی صفری ظهر شنبه در حاشیه بازدید از کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه گفت و گو با خبرنگاران از ساماندهی کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه با همکاری مالک، شهرداری و این اداره‌کل خبر داد و افزود: این کاروان‌سرا از جمله بناهای تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفت‌وگوهای انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدامات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد.

صفری گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیز اعلام آمادگی جهت مشارکت داشته است و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: کاروان سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

کد خبر 6090073

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند