Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@12:44:21 GMT

تهران رکورد تخلفات در ماه رمضان را شکست

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۹۵۰۵

تهران رکورد تخلفات در ماه رمضان را شکست

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۱۲ میلیارد ریالی متخلفان دراجرای طرح ضیافت خبر داد.

خبرگزاری فارس: مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۱۲ میلیارد ریالی متخلفان دراجرای طرح ضیافت خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمد خوشقدم با اعلام این خبر گفت: در مدت ۲۵ روز که از اجرای طرح ضیافت می‌گذرد، تعداد ۱۳ هزار و ۸۷۴ مورد بازرسی با همراهی رؤسای شعب تعزیرات حکومتی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه ها، نیروی انتظامی و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این گشت‌ها، ۵ هزار و ۳۶۰ واحد صنفی بدون تخلف بوده‌اند و به ۴ هزار و ۱۷۱ نفر از کسبه که تخلف جزئی داشتند، تذکر داده شده، اما برای ۳ هزار و ۷۰۲ نفر از متخلفان پرونده تشکیل و منجر به جریمه ۱۲ میلیارد و ۸۸ میلیون ریالی شد.
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: استان‌های تهران، البرز و فارس دارای بیشترین پرونده‌های تشکیل شده و استان‌های کردستان، چهارمحال و بختیاری و ایلام نیز دارای کمترین پرونده تخلف بوده‌اند.
براساس این گزارش، طرح ضیافت از ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری به منظور کنترل و نظارت بر بازار آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003TQs

منبع: فردا

کلیدواژه: تهران گشت تعزیرات ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده تقلب در ساخت کابینت در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف را محرز و علاوه بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت شاکی، متخلف را به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بازرسان اتاق اصناف با بررسی شکایت شخصی پیرامون تقلب در ساخت کابینت، این پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6095082

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین