Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدجواد محرابی در نشست مطبوعاتی با بیان اینکه نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم در سه بخش برگزار می‌شود اظهار کرد: بخش نخست این جشنواره حرفه‌ای است که شامل آثار مختلف در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و یادداشت، تیتر، طنز مکتوب، طراحی و صفحه‌آرایی، کاریکاتور و کاریکلماتور وعکس خبری و غیر خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بخش ویژه این جشنواره به تولیدات تحلیلی مطبوعات محلی با موضوع شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی اختصاص پیدا کرده است.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به بخش موضوعی این جشنواره گفت:  این بخش شامل محورهای نما و منظر شهری در قم، ظرفیت‌های گردشگری و زیارت در قم، ایثار و شهادت، بحران آب و محیط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی و وقف و امامزادگان است.

وی عنوان کرد: هر فرد متقاضی تنها مجاز به شرکت در دو بخش جشنواره است و در هر بخش می‌تواند دو اثر را بارگذاری کند بنابراین در نهایت چهار اثر پذیرش می‌شود.

محرابی با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: در بخش حرفه‌ای به نفرات اول هر رشته تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان، نفرات دوم لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان و نفرات سوم لوح تقدیر و مبلغ 700 هزار تومان اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش ویژه به نفر اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون تومان، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان اهدا می‌شود و در بخش موضوعی جشنواره نیز از رسانه‌هایی که بیشترین مطلب را ارائه کرده باشند تقدیر خواهد شد.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله ابتدای فروردین سال 95 تا 20 تیر امسال تولید شده باشند یادآور شد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی Qom.pressfestival.ir مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام در سایت و دریافت کدکاربری آثار خود را تا 20 تیر ماه سال جاری بارگذاری کنند اطلاعات بیشتر در زمینه فراخوان این جشنواره در همین سایت قرار داده شده است.

وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره روز 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

محرابی عنوان کرد: دبیرخانه این جشنواره در معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری، نبش کوچه 28 واقع است و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32114246 و 32114299 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رسانه قم مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات

کمیته انضباطی به باشگاه استقلال، محمدحسین مرادمند و سید حسین حسینی 48 ساعت زمان داد تا دفاعیات خودشان را ارسال کنند.

طرفداری | کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه‌ای به باشگاه و دو بازیکن استقلال از آن‌ها خواست تا دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کنند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند "بازیکنان" و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه
  • مهلت 48 ساعته به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی