Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:29:37 GMT

سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت وارد آبادان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۰۰۰۴

سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت وارد آبادان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست امروز پائولو سرجیو پرتغالی با هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت در مورد زمان آغاز تمرینات، اردوها، جذب بازیکن و کادر فنی بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری می شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تیم هایی همچون اولهانز، بیرامار، پاسوس فریرا، ویتوریا گیمارش، اسپورتینگ لیسبون و آکادمیکا از کشور پرتغال، هارتز  از اسکاتلند، آپوئل از قبرس، سی اف آر کلوژ از رومانی و الفجیره امارات مربیگری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارنامه این مربی نکات جالبی از جمله نزدیک به ۳۰ بار مربی گری در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا با سه تیم مختلف و شکست تیم هایی همچون منچستریونایتد و منچسترسیتی با سرمربی گری الکس فرگوسن و مانچینی به همراه تیم های پرتغالی دیده می شود؛ وی خارج از فوتبال پرتغال نیز به موفقیت هایی در رومانی، قبرس و اسکاتلند دست یافته است.

پائولو سرجیو در اسکاتلند به قهرمانی جام اتحادیه با تیم هارتز و در قبرس به قهرمانی سوپرکاپ با تیم آپوئل نیکوزیا دست پیدا کرده و با کلوژ رومانی موفق به کسب سهمیه اروپایی شده است.

کد خبر 4318990

منبع: مهر

کلیدواژه: پائولو سرجیو تیم صنعت نفت آبادان فوتبال خوزستان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شهرکرد مشهد شیراز گرگان یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)

خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)

دیگر خبرها

  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد