Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@08:53:53 GMT

اعتقاد ندارم چون پول نیست کاری انجام نشود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۰۴۰۳

اعتقاد ندارم چون پول نیست کاری انجام نشود

رییس هیئت رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس استان اصفهان گفت:حدود ۷۵ درصد برنامه های مورد نظر هیئت در سال ۹۶ محقق شد، البته مسائل که مالی گریبان‌گیر همه هیئت ها است و شامل ما هم می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود داوودی در گفتگو به خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه ریزیهای سال ۹۷ این هیئت، گفت: در اردیبهشت ماه امسال توانستیم بیستمین آکادمی فرهنگی ورزشی بیلیارد کشور را در استان اصفهان افتتاح کنیم که مخصوص رشته های بیلیاردی است، میزهای استاندارد جهانی در آن نصب شده و سعی می کنیم اقداماتمان را به منظور آشنایی بیشتر مردم با بیلیارد بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده طرح استعدادیابی رشته بیلیارد و پتانگ را از روز گذشته و به مدت ۱۰ روز در مجموعه سیتی سنتر آغاز کردیم که در دوبخش بانوان و آقایان و از سن ۷ سال به بالا انجام می شود.

داوودی از انتخاب یک اصفهانی در تیم ملی بولینگ خبرداد و اظهار کرد: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بولینگ برای اعزام به مسابقات جهانی هنگ کنگ محمد کرامتی( کاپیتان تیم بولینگ استان اصفهان) توانست سهمیه ورود به بازی های جهانی را کسب کند و در بین ۴۰ نفر شرکت کننده جزو دو نفر اعزامی باشد.

رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر ارمغان حسنی را در اردوی تیم ملی بانوان داریم و آقای اژدریان هم در تیم ملی زیر ۲۱ سال حضور دارد که نفر ذخیره تیم برای شرکت در مسابقات چین خواهد بود، هر تیم شامل ۳ نفر است و اگر خدای نکرده مشکلی برای نفرات تیم رخ داد ایشان در اولویت اعزام قرار دارد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس استان اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: این تفاهم نامه در بخش توسعه همگانی رشته های مورد پوشش هیئت، گسترش رشته پتانگ در سطح روستاها و عشایر و همچنین بُعد قهرمانی به امضا رسید.

داوودی در خصوص اجرای برنامه های سال ۹۶ این هیئت خاطر نشان کرد: حدود ۷۵ درصد برنامه های مورد نظر هیئت در سال ۹۶ محقق شد، البته مسائل که مالی گریبان‌گیر همه هیئت ها است و شامل ما هم می شود ولی اعتقاد ندارم چون پول نیست کاری انجام نشود. با همت خانواده بولینگ، بیلیارد و بولوس حداکثر تلاشمان را با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام دادیم، نا بهترین نتیجه را بگیریم و سرانجام این اقدامات کسب مقام سوم تیمی در مسابقات بولینگ قهرمانی کشور توسط تیم استان بود

رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس استان اصفهان تصریح کرد: در مردادماه میزبان جشواره ورزش های بیلیاردی آقایان و بانوان هستیم که با حضور ۴۵۰ نفر از ورزشکاران حرفه ای این رشته در رده سنی زیر ۲۱ سال، جوانان و پیشکسوتان برای آقایان و رده سنی آزاد برای بانوان در بخش اِیت بال، پاکت بیلیارد و اسنوکر برگزار می شود.

وی با اشاره به وضعیت هیئت در سال ۹۶ اظهار کرد: در ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته سعی کردیم  مشکلات داخلی را حل کنیم و بچه ها را دور هم جمع کنیم که خوشبختانه همدلی را ایجاد کردیم. در ۶ ماه اول سال گذشته روندمان آنچه که می خواستیم نبود اما با همدلی توانستیم کنارهم بمانیم که تاثیر آن هم برنامه ریزی و نوشتن تقویم مناسب برای پیشرفت هیئت سال ۹۷ بود. تقویم آموزش مدونی تنظیم شده که هر سه رشته بولینگ، بیلیارد و بولوس را در بر می گیرد.

داوودی با تشکر از زحمات اعضای هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس ادامه داد: به همت معاونت تفریحی ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از شب گذشته مسابقات بولینگ خانواده جام مولای عرشیان را آغاز کردیم و امشب هم شاهد رقابت ورزشکاران حرفه ای این رشته خواهیم بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بولینگ بیلیارد اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!

به گزارش ورزش سه، شاید اعتقاد عمومی بر این باشد که این دو باشگاه با این اقدام از نظر دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی نخواهند داشت اما علی کفاشیان اعتقاد دارد که این دو تیم به دلیل عدم دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل خواهند خورد. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در ابتدا در خصوص واگذاری این دو باشگاه می‌گوید: «پیش از این صحبت کرده بودم که تنها راه واگذاری دو باشگاه برگزاری مجمع و واگذاری به بخش خصوصی بود که این کار انجام شد و بالاخره این دو باشگاه واگذار شدند تاAFC  ایرادی در خصوص مالکیت دو باشگاه نگیرد و روند حرفه‌ای‌سازی استقلال و پرسپولیس انجام شود.»

او ادامه داد: «اعتقاد من بر این است شرکت‌هایی که این دو باشگاه به آنها واگذار شده، تنها همانند عابر بانک نباشند و به تمام مسائل ریز و درشت این دو باشگاه ورود کنند تا استقلال و پرسپولیس مشکلات گذشته را نداشته باشند. بدهی‌های انباشته شده یکی از مشکلات این دو تیم بوده که سال‌ها از یک مدیر به مدیر دیگر انتقال می‌یافت. با بحث واگذاری دو باشگاه امید می‌رود تا این دو تیم از نظر مالی سروسامان بگیرند.» 

کفاشیان همچنین درباره حق پخش یادآور شد: «این موضوع مهمی است که با وجود صحبت‌هایی که در خصوص آن شده، تاکنون به نتیجه نرسیده و می‌تواند مشکلاتی برای دو باشگاه در مسیر حرفه‌ای‌سازی ایجاد کند. در واقع با عدم دریافت حق پخش، در تراز مالی دو تیم امتیاز منفی وارد می‌شود. البته پیش از این اقداماتی در خصوص دریافت حق فوتبال از صدا و سیما صورت گرفت و جلوی دوربین‌های صدا و سیما گرفته شد اما در واقع باید قبول کنیم که زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد.»

دیگر خبرها

  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز