Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@12:57:51 GMT

سرجیو با استقبال هواداران نفت وارد آبادان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۰۶۰۳

سرجیو با استقبال هواداران نفت وارد آبادان شد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال نفت، امروز (سه‌شنبه) با استقبال خوب هواداران این تیم وارد آبادان شد.

به گزارش ایسنا، پائولو سرجیو که هفته گذشته برای هدایت تیم نفت آبادان با مسوولان این باشگاه به توافق رسید، امروز (سه‌شنبه) با استقبال خوب هواداران این تیم و هم‌چنین سرپرست نفت وارد آبادان شد.

هواداران نفت با در دست داشتن بنری که عکس سرجیو روی آن نقش بسته بود و ورود او را به آبادان خوش آمد گفته بود، به استقبال این مربی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرجیو نیز در فرودگاه آبادان به گفت‌وگو با هواداران تیمش پرداخت.

 هنوز دستیاران این مربی پرتغالی مشخص نشده‌اند. هم‌چنین قرار است از امروز در جلساتی که مسوولان باشگاه با او دارند، بازیکنان مورد نظر طبق نقطه نظرات این مربی جذب شوند.

سرجیو در تیم‌هایی همچون اولهانز، بیرامار، پاسوس فریرا، ویتوریا گیمارش، اسپورتینگ لیسبون و آکادمیکا از  کشور پرتغال، هارتز از اسکاتلند، آپوئل از قبرس، سی اف آر کلوژ از رومانی و الفجیره امارات مربیگری کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام باشگاه صنعت نفت آبادان سرجیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!

به گزارش ''ورزش سه''، نساجی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌‌آهن، امید خود برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی افزایش داد و حالا در ۵ هفته آتی، امید بیشتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت. اما بعد از پیروزی ارزشمند نساجی مقابل ذوب‌آهن، به محض فرود آمدن هواپیمای حامل این تیم در فرودگاه قائم شهر، هواداران استقبال ویژه‌ای از اعضای تیم داشتند.

اما بیش از همه این محمد عباس‌زاده، مهاجم بومی نساجی بود که با استقبال هواداران روبرو شد و روی دوش آن‌ها قرار گرفت. هواداران نساجی با شعار معروف ''شاهی، شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳ تو پادشاهی دادا'' به استقبال محمد عباس‌زاده رفتند و لحظات جالبی را در فرودگاه رقم زدند.

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم