Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:41:36 GMT

انتقاد وزیر خارجه لبنان از مواضع کشورهای تهدیدکننده

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۰۷۵۶

انتقاد وزیر خارجه لبنان از مواضع کشورهای تهدیدکننده

وزیر خارجه لبنان از موضع برخی کشورها و نهادهای بین‌المللی انتقاد کرد که لبنان را به دنبال تشویق آوارگان سوری برای بازگشت به کشورشان به قطع کردن کمک‌ها تهدید می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان گفت، سراسر دنیا به منظور بازسازی سوریه کانال‌های خود را به سوی این کشور گشوده‌اند، این درحالی است که لبنان به متوقف شدن کمک‌ها تهدید شده است، در حالی که هر دو کشور به یکدیگر نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، امکان ندارد کشورها را به ضرر صنعتگران خود راضی کنیم و اولویت رضایت اقتصاد کشور است.

وزارت خارجه لبنان در بیانیه اخیر خود اعلام کرده بود، محتوای بیانیه کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل درخصوص بازگشت آوارگان سوری نه تنها حتی موجب ترغیب نمونه کوچکی از بازگشت داوطلبانه امنی که با همه اصول انسانی و عرف بین‌المللی همخوانی دارد، نمی‌شود بلکه آوارگان را به دلیل وضعیت ناامنی که در این بیانیه آمده، از بازگشت می‌ترساند.

این وزارتخانه اعلام کرد، این عملکرد ناامیدکننده بین‌المللی موجب می‌شود که بار دیگر عملکرد کمیساریای عالی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان

حنان حسن بلخی، رئیس منطقه‌ مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی در دیدار با امیر خان متقی، وزیر امور خارجه طالبان گفت: عربستان، قطر و امارات متحده عربی هر یک ۳ میلیون دلار و یک بنیاد خیریه جهانی نیز ۱۵ میلیون دلار به توسعه بخش صحت در افغانستان کمک کرده اند.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی روی طرحی کار می‌کند تا زمینه گفتگو در بخش صحت بین حکومت‌های افغانستان و پاکستان فراهم شود.

در این دیدار وزیر خارجه طالبان نیز اطمینان داد که هیأت حاکمه افغانستان تلاش می‌کند تا امنیت را برای تمامی گروه‌های صحی به شمول تیم های مبارزه با پولیو تأمین کند.

این در حالیست که عبدالسلام حنفی، معاون اداری طالبان در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، خواستار همکاری سازمان‌های بین‌المللی به منظور کشت محصول جایگزین خشخاش در راستای حمایت از کشاورزان افغانستانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • وزیر امور خارجه: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند