Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان علیرضارستمی مسوول روابط عمومی سپاه دهگلان ازبرگزاری کارگاه تبیین فرهنگ نهادی باموضوع آسیب‌های فضای مجازی وسوادرسانه‌ای خبرداد.

دراین کارگاه که باحضورپرسنل این رده برگزار شد میثم رستمی مسول حفا این رده با اشاره به ضعف والدین در کنترل فرزندان در استفاده بدون حد و مرز از شبکه‌های اجتماعی و آسیب‌های پیش روی در راز مدت گفت:: گسترش روز افزون رسانه‌های مجازی، اعتماد به نفس والدین را کاهش داده است و پدران و مادران به دلیل تاثیر روز افزون رسانه‌های ارتباط جمعی بیش از پیش حس اعتناد به نفس خود را در تربیت کودکان از دست داده و تصور می‌کنند که قادر به اعمال تربیت فرزند خود نبوده و نمی‌تواندپاسخگوی نیاز‌های فکری و جسمی آنان باشندبدیهی است که با رشد این دخالت‌های فضای مجازی حریم امنیت، عاطفه پیوند ها‌ی روحی و روانی و روابط زیبایی سنتی خانواد‌ها دچارچالش شده و از استحکام پیوند ارتباطی والدین و فرزندان کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درادامه تاکیدکرد:فضا‌های مجازی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و ما بهترین و اولین کسی هستیم که باید از راز‌ها و اطلاعات شخصی خودمان محافظت کنیم ویادمان باشد که در فضای مجازی هیچ تضمینی برای محافظت از اطلاعاتمان وجود ندارد، چون در بعضی مواقع اشتباه ما نه تنها امکان دارد زندگی دیگری را به هم بزند بلکه ممکن است برای ما دردسر آفرین باشد و مورد پیگرد قانونی قرار بگیریم.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم