Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@13:48:04 GMT

انفجار خط لوله گاز درمیدان مطهری قم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۱۰۵۲

انفجار خط لوله گاز در میدان شهید مطهری قم منجر به تخریب چند مغازه شد. ناطقان: انفجار خط لوله اصلی گاز در میدان شهید مطهری قم منجر به تخریب شدن چند باب مغازه در این محل شد اما خوشبختانه با توجه به رخ دادن این حادثه در ساعات اولیه صبح، تلفات چند نداشته است.
بر اساس گزارش فارس نشت لوله آب در این محل منجر به خالی شدن زیرلوله گاز شده و همین مسئله منجر به شکستگی لوله گاز و وقوع انفجار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس تعدادی مغازه در محل وقوع این حادثه کاملا تخریب شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به خبرنگار فارس گفت: این حادثه مربوط به مترو نبوده و فعالیت پروژه در این بخش پایان یافته است.
وی با اشاره به اینکه چنین حادثه ای می توانست در هر نقطه از شهر روی بدهد، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در دقایق اولیه به محل حادثه اعزام شده و نسبت به ایمن سازی اقدام کردند.
عباس جعفری یادآور شد: در حال حاضر عملیات خاکبرداری آغاز شده و تیم های ما در حال بررسی وجود تلفات احتمالی در این حادثه هستند.
منبع: فارس برچسب ها: خط لوله گاز ، میدان مطهری ، قم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خط لوله گاز میدان مطهری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱:۵۶ دقیقه بامداد امروز در آزاد راه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام خمینی به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی به دنبال تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه پژو پارس دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی  ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

 

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز