Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@05:36:42 GMT

پیروزی دختران والیبال ایران برابر ماکائو

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۱۲۹۱

پیروزی دختران والیبال ایران برابر ماکائو

تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۹ سال ایران برابر ماکائو به پیروزی رسید و به دور بعدی مسابقات قهرمانی والیبال دختران آسیا صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دختران والیبالیست ایران در آخرین بازی دور مقدماتی مسابقه‌های قهرمانی والیبال دختران زیر ۱۹ سال آسیا، ماکائو را با نتیجه سه بر صفر شکست دادند و به مرحله‌ی یک هشتم نهایی این مسابقه‌ها صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران والیبالیست ایران هر سه ست این بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ به سود خود به پایان رساندند.

تیم ملی دختران ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی والیبال دختران زیر ۱۹ سال آسیا سه بازی برابر هنگ کنگ، استرالیا و ماکائو انجام داد که در مجموع با دو برد و شکست برابر استرالیا به کار خود در این مرحله پایان داد و پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۰ صبح به وقت ایران رقابت خود را در مرحله‌ی یک هشتم نهایی این مسابقه‌ها آغاز می‌کند.

نوزدهمین دوره مسابقه‌های والیبال جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا از ۲۰ تا ۲۷ خرداد ماه و با حضور ۱۶ تیم در ویتنام برگزار می‌شود که دختران والیبالیست ایران در گروه C در مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های استرالیا، ماکائو و هنگ کنگ هم گروه است.

ابراهیم وادی، اعظم عیدی و سرگل علیزاده کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان