Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@06:58:34 GMT

پخش زنده ۵۶ مسابقه جام جهانی از شبکه سه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۱۳۶۸

پخش زنده ۵۶ مسابقه جام جهانی از شبکه سه

عادل فردوسی‌پور در برنامه «۲۰۱۸» خود که از شامگاه گذشته پخش آن آغاز شد، از پخش ۵۶ بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از شبکه سه سیما خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پخش زنده مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از روز پنج‌شنبه ـ ۲۴ خرداد ماه ـ با بازی روسیه و عربستان آغاز خواهد شد.

عادل فردوسی‌پور شامگاه گذشته در برنامه‌ ۲۰۱۸ که محمدرضا احمدی نیز او را همراهی می‌کرد، از پخش ۵۶ مسابقه جام جهانی در شبکه سه سیما خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان اولین حضور ایران در جام جهانی، گزارش از کمپ تیم ملی در روسیه، گزارش زنده از حال و هوای روسیه با محمدحسین میثاقی، گزارش از خرید بلیط بازی‌های ایران توسط هواداران خارجی، گفتگو با حشمت مهاجرانی و علی پروین، از جمله آیتم‌های نخستین قسمت از برنامه‌ شامگاه گذشته ۲۰۱۸ بود که به روی آنتن رفت.

بر اساس این گزارش، پخش زنده مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به شرح زیر است:

اولین دیدار که به تیم‌های روسیه ـ عربستان اختصاص دارد، روز پنجشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

دیدار مصر ـ اروگوئه جمعه ۲۵ خرداد، از شبکه سه سیما ساعت ۱۶ و ۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.

اولین دیدار ایران با تیم مراکش است که روز جمعه ۲۵ خرداد، ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت. این دیدار از ورزشگاه سن‌پترزبورگ توسط گزاشگر اعزامی، پیمان یوسفی گزارش خواهد شد.

دیدار پرتغال ـ اسپانیا نیز جمعه ۲۵ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام جهانی شبکه سه فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در غیاب محمد محبی در فهرست نفراتش به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم اورنبورگ خواهد رفت که محمد قربانی را در لیست دارد.

محمد قربانی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل دینامو مسکو 80 دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در مسابقه خارج از خانه برابر روستوف است و برای اولین بار در این فصل در دو بازی پیاپی لیگ در ترکیب دیده می‌شود.

هافبک ایرانی اورنبورگ در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه فقط یکبار در ترکیب قرار گرفته بود که امشب هم برابر دینامو مسکو این شرایط برای او به وود آمده است.

تیم فوتبال اورنبورگ 26 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که سعی در کسب پیروزی برابر روستوفِ رده هشتمی و فرار از منطقه سقوط دارد.

دیگر خبرها

  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود