Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه بخشی از یک تابلوی تبلیغاتی در تیر برق ۴۲ آزادراه تهران- قم که در پی وزش باد شدید و توفان شب گذشته تهران در حال سقوط بر روی اتوبان بود، ایمن سازی شد.

این امر سبب انسداد موقتی این آزادراه شد، اما با اقدام به موقع پلیس راه، آتش نشانی و راهداری این تابلو به سرعت رهاسازی شد و اکنون مسیر در این آزادراه باز شده و تردد خودروها به طور عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط کامل این تابلو می توانست، سبب ایجاد تصادف زنجیره ای و یا حادثه ای دلخراش شود، اما هوشیاری متصدیان امر سبب جلوگیری از وقوع حادثه احتمالی در این آزادراه پر تردد شد.

کد خبر 4319135

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبان تهران قم تابلو توفان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز شهرکرد مشهد یاسوج گرگان شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

سرهنگ ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره ۲ رخ داد، ۳ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس