Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه تصویب FATF و پالرمو خلاف قانون اساسی است، گفت: خواسته فراکسیون نمایندگان ولایی تامین نشود روی موضع مخالف خود می‌ایستیم.

به گزارش قدس آنلاین،حسن بهرام‌نیا امروز در همدان با بیان اینکه حق تحفظی که FATF و پالرمو مطرح شده برای ما ضمانت ندارد، اظهار کرد: چون اگر شرطی که ما می‌گذاریم مورد مخالفت سه کشور قرار گیرد عملا شرط غیر قابل اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این نظر ما در مبادی کار مانع تصویب کنوانسیون بین‌المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم شدیم و دوباره آن را به کمیسیون امنیت ملی بازگرداندیم و اگر مجدد در دستور کار بیاید در صورتی که خواسته نمایندگان ولایی تأمین شود بحث متفاوت است اما اگر خواسته ما در مورد پالرمو و FATF تامین نشود روی مواضع خود هستیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما می‌دانیم که حق تحفظ و شرط‌گذاری معنای حقوقی ندارد و عملا مانند این است که خودمان مجوز بدهیم نهادهای انقلابی و حمایت استراتژیک از جبهه مقاومت را تضعیف کنیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که بنابر اصل ۱۵۴ قانون اساسی وظیفه داریم از جنبش‌های آزادیبخش مستضعفان بدون مداخله در امور داخلی آنها حمایت کنیم بنابراین کنوانسیون و لایحه FATF می‌تواند ناقض قانون اساسی باشد.

بهرام‌نیا افزود: اینکه شورای نگهبان پالرمو و FATF را تایید کند یا خیر را در حوزه ما نیست، ما نمایندگان وظیفه داریم به رسالت خود عمل کنیم و به همین دلیل اگر نظرمان تامین نشود رای مخالف می‌دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تروریست ها قدس آنلاین منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد