Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - اعتمادآنلاین نوشت: دبیرکل حزب موتلفه در واکنش به برخی اخبار مبنی بر شرکت‌نکردن اعضای این حزب در جلسات جمنا گفت: هر وقت از ما دعوت شود در جلسات شرکت می‌کنیم.

بعد از جدایی برخی چهره‌های اصولگرا از جبهه مردمی نیروهای انقلاب امروز احمد کریمی‌اصفهانی از شرکت نکردن سه تن از اعضای ارشد حزب موتلفه اسلامی (محمدنبی حبیبی، لاله افتخاری، فاطمه رهبر) در جلسات جمنا خبر داد اما محمدنبی حبیبی، ‌دبیرکل حزب موتلفه جدایی تشکل متبوعش از جبهه مردمی نیروهای انقلاب را رد کرده و می‌گوید بنای موتلفه بر شرکت نکردن در جلسات جمنا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح گفتگو به شرح زیر است:

*آقای حبیبی، شما در جلسات جمنا شرکت می‌کنید؟

هر وقت دعوت کنند شرکت می‌کنم.

*یعنی مدتی است که از شما دعوت نکردند که در جلسات شرکت نمی‌کنید؟

معمولاً هر وقت جلسه تشکیل شود دعوت می‌‌کنند.

*برخی می‌گویند شما دیگر در جلسات جمنا شرکت نمی‌کنید.

تکذیب می‌کنم.

*خانم افتخاری و رهبر هم شرکت می‌کنند؟

بنای ما بر شرکت نکردن در جلسات جمنا نیست.

*یعنی هر زمان از شما دعوت شود به جلسات جمنا می‌روید؟

آن‌ها همیشه از ما دعوت می‌کنند و ما هم شرکت می‌‌کنیم.

*اخیراً برخی از اصولگرایان عضو جبهه مردمی از جمنا جدا شده و استعفا داده‌اند؛ این استعفاها ناشی از چه اختلافاتی است؟

وجود اختلاف در جمنا را تکذیب می‌کنم. هیچ اختلافی در جمنا نیست.

*پس جدایی‌ها و استعفاهای اخیر برای چیست؟

من اطلاعی ندارم کسی جدا شده باشد. درباره آقای فروزنده هم از خود ایشان بپرسید، چرا از من می‌پرسید.

214214

کلید واژه‌ها : جبهه مردمی نیروهای انقلاب جمنا - محمدنبی حبیبی - حزب موتلفه اسلامی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جبهه مردمی نیروهای انقلاب جمنا محمدنبی حبیبی حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد

ایتنا - شبکه اجتماعی Threads اخیراً از مرز 150 میلیون کاربر ماهانه عبور کرده است، اما این شرکت موتور رشد خود را کند نمی‌کند. برای افزایش تعامل، این غول رسانه‌های اجتماعی یک برنامه جایزه با زمان محدود برای Threads اجرا می‌کند.
در چند روز گذشته اکانت‌های زیادی در مورد این برنامه پست گذاشته‌اند. این شرکت یک برنامه دعوت با زمان محدود برای سازندگان را تأیید کرد که آزمایش آن در ماه مارس آغاز شد. متا گفت که سازندگان دعوت شده دارای شرایط شخصی‌سازی شده برای پاداش هستند.

در حال حاضر، این برنامه محدود به سازندگان در ایالات متحده است. این شرکت اعلام کرد که در صورت موفقیت ممکن است برنامه را به مناطق دیگر گسترش دهد.

متا در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرد که سازندگان دعوت شده باید یک پروفایل عمومی تردز ایجاد کنند. این شرکت تصریح کرد که عملکرد پست‌های تردز و تعدادشان از جمله پارامترهایی است که سازندگان می‌توانند بابت آن پاداش دریافت کنند.

همچنین دستورالعمل‌های خاصی برای اینکه چه نوع پست‌هایی برای برنامه جایزه واجد شرایط هستند، وجود دارد. به عنوان مثال، یکی از الزامات این است که یک پست باید حداقل 2500 بازدید داشته باشد. جدای از آن، پست‌های تردز با محتوای دارای حق نسخه‌برداری، بدون متن و بازدیدهای افزایش‌یافته، واجد شرایط پاداش نخواهند بود.

متا اضافه می‌کند که محتوا نباید دارای واترمارک پلتفرم دیگری مانند تیک‌تاک یا یوتیوب باشد. به علاوه، محتوای ارسال شده نباید یک پست مشارکت با برندی(تبلیغاتی) باشد.

سازندگان می‌توانند درآمد خود را در داشبورد حرفه‌ای بررسی کنند و ممکن است برای دریافت وجه نیاز به حداقل درآمد داشته باشند. در برخی موارد، برای دریافت پاداش باید حداقل مبلغی را به دست آورید اما اگر به حدنصاب نرسید، هیچ پاداشی دریافت نخواهید کرد، اما ممکن است در آینده از شما دعوت شود در فرصت پاداش دیگری شرکت کنید.

این برنامه ممکن است کاربران اینستاگرام با فالوئرهای قابل توجه را وادار کند تا بیشتر در تردز پست کنند و برخی از دنبال کنندگان خود را نیز به تردز منتقل کنند. اینستاگرام تردزهای پیشنهادی را در برنامه خود نشان می‌دهد. اگر سازندگان مورد علاقه‌شان در برنامه پست می‌گذارند، کاربران ممکن است بخواهند تردز، رقیب ایکس،را بیشتر بررسی کنند.

برنامه جایزه جدید همچنین فرصت خوبی برای سازندگانی است که ممکن است بخواهند در پلتفرم جدید مخاطب ایجاد کنند. با این حال، مزایای پولی ممکن است موقتی باشد، زیرا متا برنامه‌های بلندمدتی را برای سازندگان برای کسب درآمد در Threads ارائه نکرده است.
 

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود