Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 پاداش در نشست ستاد عالی تشکیلاتی گسترش و ارتقای فعالیت های تربیت بدنی و ورزش دانش آموزان دختر با بیان اینکه ۸۰درصد کودکان ما تحرک کافی ندارند گفت: دختران ما نیمی از جمعیت را به خود اختصاص می‌دهند. دختران فعال ما از نظر حرکتی در آینده مادران سالمی خواهند بود و در نهایت خانواده و جامعه سالمی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هیچ کجا نمی‌تواند همانند میادین ورزشی استرس را کاهش دهد. با ورزش می‌توان جلوی بیماریها را گرفت و به کاهش سرطان و پوکی استخوان کمک کرد.

به گفته مدیر پروژه طرح آموزش آموزگاران پایه جهت اجرای کیفی فعالیت های تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه با اشاره به ضرورت یادگیری هدفگذاری کار گروهی و بهبود سواد حرکتی و جسمانی گفت: بهبود سواد حرکتی باید در دوره خاصی آموزش داده شود، اگر افراد حرکات بنیادین را در کودکی فرا نگیرند این امکان کمتر در بزرگسالی فراهم می‌شود.

پاداش ادامه داد: شش میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز دختر داریم که سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر آنها در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند. حدود
۵۰۰۰ آموزگار ابتدایی داریم که ۱۷۸ نفر آنها آموزگار پایه‌های اول، دوم و سوم هستند. سیاست ما بر این است که توجه بیشتری به آموزگاران پایه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مرداد گذشته یک دوره آموزشی برای ۳۰ هزار آموزگار پایه زن برگزار کردیم گفت: بعد از آن نامه معاون امور زنان رئیس جمهور مبنی بر ارتقای فعالیت جسمانی دانش آموزان دختر را دریافت کردیم و وزارت ورزش هم موکداتی برای ارتقای فعالیت های تربیت بدنی دختران داشتیم که منجر به
طراحی دوره آموزشی جهت اجرای کیفی فعالیت‌های تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه شد.

مدیر پروژه طرح آموزش آموزگاران پایه جهت اجرای کیفی فعالیت های تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه افزود: در همین راستا سال گذشته از ۳۲ استان تقاضا کردیم کارگروه تخصصی تشکیل و پیشنهادهای خود را ارائه دهند. با مدرسین ۱۰ استان مصاحبه عمده انجام و پیشنهادات آنها را دریافت کردیم و محتوای آموزشی آماده و دستورالعمل تنظیم شد.

پاداش ادامه داد: اهداف این دوره آموزشی برای آموزگاران افزایش نشاط، تحرک و سلامت آموزگاران پایه است که به توسعه فرهنگ ورزش و نشاط در دانش آموزان دختر و اقشار جامعه منجر می‌شود. تا کنون چهار میلیارد تومان ابلاغ اعتبار انجام شده و ۴۰ ساعت ضمن خدمت برای آموزگاران درنظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: ورزش دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یاسر تقوی گفت: همزمان با هفته معلم و در دومین نشست هم اندیشی «از مدرسه تا کتابخانه»، از ۱۲ نفر از معلمان مروج فرهنگ کتابخوانی مدارس گیلان و ۱۳ برگزیده دومین دوره جشنواره ملی «نشان هدهد سفید» در اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در رشت قدردانی شد.

وی با اشاره به استقبال آموزگاران و دانش اموزان عضو کتابخانه‌های عمومی گیلان از این نشست، افزود: در این نشست ضمن معرفی کتاب‌هایی از سوی آموزگاران، در خصوص مشکلات، راهکار‌ها و اقدامات متنوع و مشترک کتابخانه‌های عمومی مدارس بحث و تبادل نظر شد.

دومین دوسالانه «نشان هدهد سفید» با ارائه فهرست ۳۰۰ عنوان کتاب پرمخاطب بخش کودک و نوجوانِ کتابخانه‌های عمومی و اعلام بخش‌های آن از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از خرداد تا شهریور سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • نتیجه تحقیقی تازه درباره نشستن و تحرک
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟