Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، مهدی شهسوار، مسئول تبلیغات ستاد برگزاری جشنواره ملی «جبرئیل امین»، از راه‌اندازی گروه هم‌اندیشی این جشنواره در فضای مجازی با مشارکت مسئولان و حافظان مراکز شبانه‌روزی و شعب مؤسسه بیت‌الاحزان به منظور هم‌اندیشی و بررسی راهکارهای برگزاری شایسته جشنواره خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بنا داریم در این جشنواره تعامل بیشتری با حافظان قرآن کریم و شعب مؤسسه داشته باشیم، بیان کرد: به همین منظور نمایشگاه عکسی از فعالیت‌های مراکز شبانه‌روزی و شعب مؤسسه بیت‌الاحزان در حاشیه جشنواره جبرئیل امین برپا خواهد شد.
مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از تمامی مسئولان شعب، مدیران مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی و حافظان قرآن مؤسسه دعوت کرد تصاویر با کیفیت خود از فعالیت‌های آموزشی، عمرانی، فرهنگی، اردوهای جمعی، محافل انس با قرآن، بازدید مسئولان، موقوفات قرآنی و ... را به ایمیل مؤسسه به نشانی beytolahzan92@gmail.com ارسال کنند.
مسئول تبلیغات ستاد برگزاری جشنواره جبرئیل امین تأکید کرد: به صاحبان 10 تصویر برتر که علاوه بر دارا بودن جنبه هنری، از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشند هدایایی به رسم سپاس تقدیم خواهد شد.
یادآور می‌شود، با تصویب ستاد برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان، هفدهمین جشنواره تحت عنوان جشنواره ملی «جبرئیل امین» در 15 شهریورماه سال جاری به میزبانی شهرستان قرآنی استهبان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی بیت الاحزان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است