Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ناهید خداکرمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه متأسفانه طرح‌ها و لوایح الزام آوری که به شهرداری موظف کرده بودیم وضعیت نامشخصی دارند، گفت: عدم ارائه طرح‌ها و لوایح الزام آور از جانب شهرداری تهران در موعد مقرر یکی از مواردی است که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه شورای پنجم از ابتدای کار خود طرح‌ها و لوایح الزام آور زیادی را تصویب کرده است که در اغلب آنها به شهرداری تکلیف شده بود تا در یک بازه زمانی مشخص لایحه یا گزارشی را به شورا ارائه کند، گفت: متاسفانه مصوبات مربوطه با وجود آنکه مهلت مقررشان به اتمام رسیده اما هنوز به شورا نیامدند و وضعیت نامشخصی دارند و بر همین اساس به شهردار تهران تذکر داده می‌شود تا هر چه سریعتر نسبت به ارسال لوایح و یا حتی گزارشی از پیشرفت کار اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه الزام شهرداری تهران به ساماندهی واگذاری حق بهره برداری املاک، الزام شهرداری تهران به لایحه برنامه عملیاتی ایمن سازی ساختمان‌های بلندمرتبه، الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش تحقق پذیری طرح تفصیلی و ... از جمله مصوباتی هستند که هنوز اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بختیاری زاده پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران اظهار کرد: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت پایلوت در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح احصا شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد:  هزینه ارسال  برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که  میوه‌ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم ان‌شاء الله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تأکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن «شهرزاد» و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند