Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی اکبر استاد اسدی را نمی توان دوست نداشت. مدافع تیم ملی فوتبال ایران در دهه ۷۰ که توسط محمد مایلی کهن به فوتبال کشورمان معرفی و به خاطر قدرت بدنی بالایی که داشت، برای مدت ها در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت. تمام بازیکنان پیشین ملی پوش از این بازیکن خاطرات خوشی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد اسدی در آستانه شروع جام جهانی به ما گفت: «تیم ملی را خیلی خوب می بینم اما ما شانسی برای بردن نداریم. مطمئن باشید هر سه بازی مان را می بازیم و خیلی زود هم برمی گردیم.»
او که به اظهارات جالب توجه بین اهالی فوتبال معروف است، ادامه داد: «البته من کارلوس کی روش را خیلی دوست دارم و برای بازیکنان هم احترام قائلم. می دانم که آنها بهترین بازی شان را انجام می دهند و خیلی خوب در این سه بازی شرکت می کنند اما ما در هر سه بازی شکست می خوریم چون زورمان به مراکش، اسپانیا و پرتغال نمی رسد. نهایتا بتوانیم یکی، دو گل بزنیم و به تهران برگردیم.»


از استاداسدی پرسیدیم الان مشغول حمایت از تیم ملی هستی یا انتقاد که گفت: «من چون خودم پیراهن تیم ملی را پوشیدم، تا ابد باید از ایران حمایت کنم. فرقی هم نمی کند که چه کسی سرمربی است یا چه بازیکنانی در این تیم بازی می کنند. اصلا همه ما باید حامی کارلوس کی روش باشیم اما انصافا گروه مان خیلی سخت است. از همان روز قرعه کشی معلوم بود نمی توانیم کار خاصی انجام بدهیم. نهایتا شاید یک امتیاز از این گروه بگیریم که باز هم خوب است. من حمایت می کنم اما ساختار دفاعی ایران مشکل دارد و به همین خاطر است که می گویم شاید خوب بازی کنیم ولی بد می بازیم و برمی گردیم.»

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه استاد اسدی کی روش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند، درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت این تیم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: دربی امروز اصفهان با احساسات مواجه شد و بازی ساده‌ای برای ما نبود، در این بازی از خودمان ثبات را نشان دادیم و در طرف مقابل هم ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی به تیم ما برتری داشت اما به بازیکنان خودم بابت تلاش، کنترل کردن خود بر بازی و اتفاقاتی که در طی دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این بازی با یک‌گل پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن‌را داشتیم. به عنوان کسی که سازمان‌دهی حرفه‌ای را انجام می‌دهد باید از پس این مشکلات بر بیائیم و روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری از سوی هواداران سپاهان داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نه‌تنها بازیکنان تیم من بلکه صورت خود من نیز پس از پایان بازی و موقع ترک زمین همانند بازنده‌ها بود. از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم؛ درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه‌چیز قابل تغییر است. حتی وقتی ببرید افرادی هستند که ضد شما رفتار کرده و از تیم‌تان حمایت نمی‌کنند اما به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

مورایس در پایان راجع‌به شعارهای هواداران علیه وی گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

کد خبر 745584

دیگر خبرها

  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!