Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای شهر بهارستان گفت: ساعت ۱۷ چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه در سالن اجتماعات شهرداری بهارستان میزبان خیران در برگزاری اولین جشن گلریزان شهر بهارستان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی محبی در گفتگو با صاحب نیوز با بیان اینکه جشن گلریزان در شهر بهارستان اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: انصافا جای چنین جشنی در شهر بهارستان خالی بود و اجرای چنین جشنی نشات گرفته از دل نوشته و یادداشت های برخی از ساکنین این شهر و پیشنهاد برخی از همکاران اعضای شورای شهر و شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیرعمد، هدف از برگزاری این گلریزان را علاوه بر جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان نیازمند، فرهنگ سازی حس نوع دوستی، کمک به همشهریان و کاهش آسیب های اجتماعی اعلام کرد.

رییس شورای شهر بهارستان ادامه داد: خیران چشم امید زندانیان جرائم غیر عمد هستند، لذا برگزاری این جشن که یک سنت حسنه نیز هست کمک می کند و امید می دهد به برخی افرادی که به دلایل غیر عمد متاسفانه از همراه بودن با خانواده محروم هستند.

محبی اضافه کرد: استان اصفهان در این زمینه همیشه پیش قدم بوده و ما جای چنین برنامه ای را در شهر بهارستان خالی دیدیم، لذا طی هماهنگی هایی که با مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر انجام گرفت روز چهارشنبه ۳۰ خرداد امسال ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات شهرداری این شهر میزبان مردم، خیران، موسسات فرهنگی و خیریه ها، ادارات و اصناف، NGO های مردمی، مسئولان شهر بهارستان و استان اصفهان خواهیم بود و منتظر حضور سبزشان در جشن هستیم.

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار چنین جشنی در شهر بهارستان اجرا می شود، افزود: آنچه که موجب دلگرمی مسئولان و مجریان این برنامه می شود، حضور و استقبال و حمایت های هر چند اندک هر کدام از مسئولان و مردم است و امیدواریم در سال های آینده این برنامه به صورت مستمر توسط شهرداری و شورای شهر و سایر نهادهای شهری در بهارستان نهادینه و اجرا شود.

رییس شورای شهر بهارستان در خصوص چگونگی شناسایی زندانیان بهارستان که به دلیل جرایم غیرعمد زندانی شده اند، خاطرنشان کرد: کمیته ای در شهرداری بهارستان تشکیل شده و همکاران اعضای شورای شهر نظارت بر روند کار را برعهده دارند، با هر مبلغی که روز جشن جمع شد، پیگیر آزادی افراد می شویم.

وی ابراز کرد: امیدواریم کمک ها به نحوی باشد که بتوانیم تعداد افراد بیشتری را به کانون خانواده بازگردانیم.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت. - اخبار استانها -

احمد رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس