Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

تاکنون 15 مرکز هوانوردی عمومی در فرودگاه‌های کوچک کشور باهدف توسعه هوانوردی عمومی راه‌اندازی شده است و بر اساس سند توسعه هوانوردی این تعداد باید به 45 مرکز افزایش یابد.

به گزارش تین‌نیوز، در سال 89 در راستای سند توسعه هوانوردی عمومی در کشور، قراردادی میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان صنایع هوایی به امضا رسید که بر اساس آن باید 45 مرکز هوانوردی عمومی در فرودگاه‌های کوچک کشور فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تاکنون 15 مرکز هوانوردی عمومی در فرودگاه‌های کوچک ایران فعال‌شده است.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر در ایران بیش از 200 فروند انواع پرنده‌های سبک و فوق سبک ثبت‌شده و در حال پرواز هستند و ورزش‌های هوایی نیز در این مسیر رشد خوبی داشته است.

ورزش‌های هوایی در ایران با چتربازی آغاز و در ادامه کایت و پاراگلایدر نیز به آن اضافه شد. بر اساس آمارهای موجود، پاراگلایدر صدرنشین ورزش‌های هوایی ایران است.

 

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هوانوردی عمومی فرودگاه کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در طول یک سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشورهای خود برگشتند و برای اینکه مانع ورود اتباع غیرمجاز به ایران شویم لازم است که قوانین مربوط به این حوزه در مجلس اصلاح شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع جدید را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز هستند و در کشور می مانند بر اساس نیازمندی های اعلام شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد بود و بر این اساس ساماندهی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • وزیر کشور: اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد