Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛توزیع پنکه‌های کوچک (USB fan) با واکنش‌های مختلفی مواجه شده و برخی خبرنگاران این قطعات قابل اتصال به رایانه را مشکوک ارزیابی کرده‌اند.

گروهی از خبرنگاران حوزه امنیت ملی اعزام شده به سنگاپور هشدار داده‌اند، ممکن است کره‌شمالی این قطعات الکترونیکی را با هدف استراق سمع بین خبرنگاران پخش کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگارانی که برای پوشش خبری دیدار تاریخی رهبران کره‌شمالی و آمریکا به سنگاپور رفته‌اند، می‌گویند، پنکه‌های کوچکی که از طریق کابل یواس‌بی کار می‌کنند، به طور رایگان در اختیارشان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:نقشه پیچیده ترامپ برای لغو یک دیدار 

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

توزیع پنکه‌های یواس‌بی بین خبرنگاران در آستانه دیدار ترامپ و اون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین عرب اظهارکرد: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، در ۷۲ ساعت گذشته، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای توقیف شده، مقدار ۱۹ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌ای نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران در این خصوص ۱۸ دستگاه خودرو توقیف و ۱۸ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6099334

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • رویت نور مشکوک در آسمان چند نقطه از ایران | فیلم
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • کلیپ| رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن